Linda_ schreef:@winanda, hey, hoe gaat ie bij jouw? Nog aan het wachten? Of zijn die stomme 😈 alweer gearriveerd? Ik hoop het niet!
Winanda, op het forum zwanger zijn en moeders, maken ze zich zorgen om Kyraatje (ik ook wel een beetje toen ik begreep dat ze al even niets van zich heeft laten horen trouwens, niets voor haar!), weet jij of alles goed is met haar? Hopelijk heeft ze het gewoonweg te druk met haar twee dochters en is er niets ergers aan de hand.
hier zijn de :twisted: weer gearriveerd helaas en nu ook besloten om het rustig aan te doen en geen zh tot januari. als het dan nog niet raak is ga ik weer bellen dat ik hulp wil hebben er bij want dan zijn we al 2 jaar verder en in het zh hebben ze toch technieken waardoor je betere kans hebt. officieel moet ik een jaar wachten maar vind ik echt te lang en zou toch zelf ook wat in te brengen hebben lijkt me!!!!
en nee nog niks van mn zussie gehoord heb haar een mail gestuurd geen antwoord en is vanaf 29 juli al niet meer online geweest hier. erg vaag dus. zou haar eens proberen te bellen want is idd niks voor haar. als ik meer weet horen jullie het!