RIESJANNELAOud lidBerichten: 482Lid sinds: 1 januari 2005
haha :oops: er moest staan van alles om je heen 😃
Renata81 schreef:@Winanda:
Dat zal zeker wel een opluchting zijn. Te weten dat alles van binnen in ieder geval goed zit.
Maar ja nou heb je alleen nog steeds geen antwoord op de vraag waarom het niet lukt...
(goeie tip die ik keer op keer krijg...."Je bent er te veel mee bezig"....yeah right!! 😉 )
winanda schreef:Renata81 schreef:@Winanda:
Dat zal zeker wel een opluchting zijn. Te weten dat alles van binnen in ieder geval goed zit.
Maar ja nou heb je alleen nog steeds geen antwoord op de vraag waarom het niet lukt...
(goeie tip die ik keer op keer krijg...."Je bent er te veel mee bezig"....yeah right!! 😉 )
die tip heb ik opok regelmatige gehoord idd. wat heeft dat te maken met je lichaam? niks volgens mij en volgens mij houd dat ook niet tegen dt je zwanger wil worden. de zaadcellen hebben dan echt niet van je bent er te veel mee bezig dus zwemmen om het eitje heen. of dat het eitje heeft van ik ontwijk de zaadcellen.
maar ik denk wel dat het een stukje stress bij ons is want kom echt uit een rot periode vandaan maar gaat nu eindelijk beter!!! echt in 1 keer dat alle negetieve dingen verdwe\nenen en komen nu alleen maar positieve dingen op ons pad!!!
winanda schreef:nee niet echt eigenlijk sorry! wat is er aan de hand dan?
myste schreef:By the way, Winanda ben ook wel erg blij voor jou dat alles goed is gegaan :oops: , zou zou ik dat bijna nog vergeten te zeggen.
Ik heb trouwens het hele weekend nog niks van Dollie gehoord. Maak me wel een beetje zorgen aangezien ze vandaag terug moest komen. Ik heb een paar keer contact proberen te zoeken maar ze reageerd niet. Als ik nieuws heb laat ik het jullie natuurlijk weten.
Hé ELLLLLL hoe is het daar. Bel jij pietje(paulesma) eens op en bestel ff beter weer. Word er een beetje sjaggie van onderhand.
Knuf
angelsvleugels schreef:
winanda ben ook blij voor je dat het goed is gegaan,hoop dat je snel zwanger mag zijn.
groetjes knuffels angelsvleugels
mascha1980 schreef:Dollie ik denk nog steeds aan je meid....
Winanda, je weet het nooit, misschien heb je wel geluk gehad en van die stenen heb ik nooit geweten, misschien iets om te onthouden, mocht het voor mij niet raak zijn deze ronde :)
mascha1980 schreef:Klinkt logisch inderdaad, ik zal je tegen die tijd wel om het adres vragen, woon er niet zo heel ver vandaan namelijk :)
geke schreef:Vanochtend bij de gyn geweest. Het zaad van manlief was deze keer goed! De gyn stelde voor dat wij het gewoon nog een half jaar proberen. Er is nl. niets wat niet goed was. Ik heb wel om nog een samenlevingstest gevraagd, omdat die de vorige keer niet super was. Toen bleek het zaad (in mij) na 8 uur al niet meer te leven. Terwijl het normaal gesproken 3 tot 4 dagen blijft leven. Voor mijn gevoel was dat wel een verklaring waarom het langer duurt. En bij de eerste test (heb toen in 1 week 2x een samenlevingstest gehad) was mijn ph-waarde iets aan de hoge kant. Bij de tweede test was alles goed. Als wij het nog een half jaar zelf moeten proberen, wil ik graag die test nog een keer doen, omdat het zaad van manlief nu wel goed is (en toen niet zo). Aan de ene kant voelt het wel goed dat we het nu weer in eigen hand hebben, maar dan hoop ik niet over een half jaar weer terug te moeten komen voor een vervolg-afspraak. Dan wil ik nu ook resultaat... Bah, erg he om dat zo te willen. De gyn zegt steeds dat een behandeling in het ziekenhuis ook geen garanties oplevert. Het blijft een kansberekening en op dit moment is die berekening met 'gewoon nog een half jaar doorgaan' hoger... Dus ja, nog even de samenlevingstest afwachten en dan maar gewoon doorgaan.
Dollie, hoe is het met jou?!
Heidi schreef:ik moet hier toch ff posten ook al voelt het wat oneerlijk!!
Dollie wat afschuwelijk voor je, ik blijf aan je denken en neem de tijd voor je zelf meid
liefs Heidi
Dollie schreef:Heidi schreef:ik moet hier toch ff posten ook al voelt het wat oneerlijk!!
Dollie wat afschuwelijk voor je, ik blijf aan je denken en neem de tijd voor je zelf meid
liefs Heidi
Lieve heidi,
Ik vind het juist heel lief van je dat je me sterkte komt wensen!!!
Er zijn meiden die helemaal niet gereageerd hebben ook niet om me te feliciteren,
en daarna ook niet om me sterkte te wensen...
Dus voor mij betekend het heel veel dat iemand van een ander topic mij sterkte komt wensen!!!
DANK JE WEL!!!
Liefs Dollie
geke schreef:@winanda: huisdieren zijn leuk, alleen het afscheid nemen is altijd rot. Jeetje, wat een leeftijd zeg, 19 jaar. Sterkte
Even een update van mijn ziekenhuisbezoeken. Ben gisterochtend geweest voor een echo en moesten toen gisteravond klussen. Vanochtend weer een echo. Toen bleek wederom dat er geen levende zwemmers waren aangetroffen... Mijn ph-waarde was te laag. Dat zou dus een verklaring zijn, omdat het kwaliteit van het zaad wel goed is. Ik heb een recept meegekregen om te spoelen (half uur voor het klussen). Volgende maand dus weer een afspraak maken voor echo's en dan spoelen. Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee?
winanda schreef:geke schreef:@winanda: huisdieren zijn leuk, alleen het afscheid nemen is altijd rot. Jeetje, wat een leeftijd zeg, 19 jaar. Sterkte
Even een update van mijn ziekenhuisbezoeken. Ben gisterochtend geweest voor een echo en moesten toen gisteravond klussen. Vanochtend weer een echo. Toen bleek wederom dat er geen levende zwemmers waren aangetroffen... Mijn ph-waarde was te laag. Dat zou dus een verklaring zijn, omdat het kwaliteit van het zaad wel goed is. Ik heb een recept meegekregen om te spoelen (half uur voor het klussen). Volgende maand dus weer een afspraak maken voor echo's en dan spoelen. Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee?
ik heb hier geen ervaring mee maar heb je ook al een baarmoederfoto gehad? dit kan uitsluiten dat je verstoppingen hebt.
geke schreef:@winanda: huisdieren zijn leuk, alleen het afscheid nemen is altijd rot. Jeetje, wat een leeftijd zeg, 19 jaar. Sterkte
Elle schreef:geke schreef:@winanda: huisdieren zijn leuk, alleen het afscheid nemen is altijd rot. Jeetje, wat een leeftijd zeg, 19 jaar. Sterkte
Geke,
Ik zelf heb er geen ervaring mee maar een vriendin van me wel.
Ze moest inderdaad spoelen en dat was helemaal niet zo erg. (soort vaginaal douche, wen je aan)
Het heeft hun enorm geholpen want ze was toen na een paar maanden zwanger.
Fijn dat je nu een beetje weet waar het aan kan liggen.
Veel succes en breng ons maar eens snel goed nieuws 😉
Liefs ellen
haha, 6 katten... :roll: das veel... 1 is al moeilijk bij te houden met de hond samen.
Linda_ schreef:Chinchilla's, wow. Haha, ik dacht even dat je het kattenras bedoelde. 😉
Wat is dat wachten toch vervelend. Pfwt. Nog een week en dan weten we of we doorgaan naar de volgende ronde. M'n mannetje begint langzaamaan toch ook zich meer zorgen te maken. Maar ik heb gezegd dat we nu eerst lekker op vakantie gaan en dan zien we daarna weer verder. Eerst effe relaxen van alle stress van de afgelopen twee jaar hoor. :-)
Linda_ schreef:Chinchilla's, wow. Haha, ik dacht even dat je het kattenras bedoelde. 😉
Wat is dat wachten toch vervelend. Pfwt. Nog een week en dan weten we of we doorgaan naar de volgende ronde. M'n mannetje begint langzaamaan toch ook zich meer zorgen te maken. Maar ik heb gezegd dat we nu eerst lekker op vakantie gaan en dan zien we daarna weer verder. Eerst effe relaxen van alle stress van de afgelopen twee jaar hoor. :-)
Linda_ schreef:Nee, nog geen mmm voor ons op dit moment. Ik weet dat sommigen meteen na een half jaar of 1 jaar naar de huisarts stappen, maar dat is natuurlijk geen moeten. Bovendien missen wij nog af en toe een cyclus tussendoor, doordat mijn man en ik allebei af en toe voor het werk moeten reizen. En hebben we wat andere stressfactoren gehad. Sinds ongeveer een half jaar is de rust weergekeerd in onze leventjes. Dus nu mag het er wel eens echt van gaan komen.
Main Coons! Oh, smelt, dat is mijn favoriete kattenras! Het is dat wij zo weinig thuis zijn en ik dat zo rot vind voor huisdieren, anders had ik zeker 1 of 2 main coons. 😃
Geen idee of je zwanger bent, wacht het maar even af, voor zover dat lukt natuurlijk. :-)
Elle schreef:Winanda,
Een echo nu heeft niet heel veel zin, pas bij 5 a 6 weken kunnen ze echt iets zien, bij 6 kun je een hartje zien.
Helaas zal het weer even stressen en afwachten worden.. :roll:
Irri he?
Hey, ik probeerde net je foto's te bekijken op hyves maar ik kan niet meer op je site, wat raar. Zie dat we geen vrienden meer zijn, heb je me eraf gegooid. 😛
Grtzz :mrgreen:
Linda_ schreef:Daar ben ik ook een beetje bang voor: dat wij worden teruggestuurd met de mededeling "val eerst maar eens af". Zowel ik als mijn mannetje hebben last van wat overgewicht. Aan de andere kant zie ik ook zat andere nog wel dikkere stellen die ook achter een kinderwagen lopen :x . Hoe dan ook, ik probeer wel af te vallen, maar heb gewoonweg te weinig uren in een dag om ook nog eens even lekker goed te sporten. Nou ja.
Niet alle keren dat ik met een arts of ziekenhuis in aanraking kwam zijn even goed bevallen. Ik kom zelden bij de HA, ik ken mijn huidige HA niet eens, nog nooit gezien, weet niet eens of het een man of vrouw is eigenlijk. In het ziekenhuis kom ik dus ook zelden voor mezelf. Het is dus vooral het grote onbekende, en eerdere minder plesante ervaringen, die een drempel vormen voor mij. :?
Maar goed, deze cyclus maar weer afwachten. We zien het wel. Zo wel mooi zijn als al die zorgen voor niets blijken te zijn.... 😊 En anders gaan we gewoon lekker op vakantie en zien we het in september weer. We geven het natuurlijk niet zomaar op, hoor. :-D
Elle schreef:Hey meiden,
Winanda, ik heb eens nagekeken maar je stond inderdaad in mijn oude adressen/ vriendenlijst, deze bewaar ik namelijk. Vreemd... Maar ik zal vd week eens kijken.
Liefssss
Linda_ schreef:Wie weet Winanda, geeft je maansteen dat inderdaad aan! 😃 Succes met wachten, tot je kunt gaan testen. 😉 (omdat dat soms wel eens moeilijk kan zijn, wachten, bedoel ik)