VickypregOud lidBerichten: 4.117Lid sinds: 28 september 2007
De hele dag door trek, dat had ik in het begin ook! Het wordt nu wel minder, heb nu weer gewone eetlust als daarvoor volgens mij. Dus het wordt denk ik wel minder!
titusenherbie schreef:Slaap nu niet heel erg lekker omdat ik snipverkouden ben. Kan bijna niet door mijn neus ademen...
Liefke schreef:Hallo Dakota, Welkom!!
Ik ben 18 dec uitgeteld en donderdag as. 11 weken.
Dus dan zou je bereking idd wel kunnen kloppen.
Ben je al bij de verloskundige geweest?
En hoe voel jij je?
Gr's Sacha
titusenherbie schreef:Dakota, welkom en klets en lees gezellig mee! Spannend de termijnecho. Hoezo is dit je 2e echo, was er in het begin iets mis?
Ik voel me gelukkig al wat beter, mijn neus zit niet meer de hele dag (en nacht) verstopt. Dus dat hebben we ook weer gehad. Heb nu alleen wel weer (ook in m'n eerste zwangerschap) last van m'n bekken. Moet m'n bekkenband maar weer 's op gaan zoeken. Gelukkig krijg ik van mijn collega's en werkgever alle ruimte om het iets rustiger aan te doen indien nodig (werk in fysiopraktijk, dus ze snappen gelukkig hoe het werkt).
Verder alles goed met iedereen?
Liefke schreef:Hallo dames,
Ik heb het alcohol vrije bier ook nog niet geproeft... Lijkt me ook niet zo.
Alcohol vrije wijn, is dat wat?
Ik drink nu maar telkens icetae, omdat die nog enigzins de hele avond te drinken is.
Cola komt op den duur je neus uit en water is zo saai.
Wij hebben nu dit weekend dus een bruiloft in Spanje, ben dus helemaal benieuwd wat ik daar eens zal gaan drinken. Uberhaubt de hele vakantie, drink altijd graag een pilske of wijntje maar dat zit er nu dus niet in hé.
Gelukkig drinkt een vriendin van mij nooit dus ben ik in ieder geval niet de enige nuchtere op het feest en de vakantie!
Ik hebben zitten denken om een 3d echo te laten maken, ioemand van jullie ervaring hiermee? Lijkt me wel heel mooi om je baby te kunnen zien in je buik en een gewone echo is niet zo duieldijk als zo een 3d.
Gr's Sacha
jannie schreef:haha Dakota, dat was ik gister! Zullen we doen wie het dichtste bij de Kerst uitkomt?? Gaat het goed?
Jammer Laura dat je het kindje dan minder goed voelt. Maar hopelijk kun je het kindje wel goed voelen, en hoef je er niet meer zo lang op te wachten!
m038 schreef:hallo allemaal,
ben hier lang niet geweest, maar heb wel af en toe nog meegelezen. ben zo verschrikkelijk moe geweest dat zelfs achter de computer zitten nog teveel was. voor mijn gevoel gat het nu wat beter. ben ook niet meer de hele dag misselijk..... 😂
iedereen om ons heen is op de hoogte en allemaal leuke lieve reacties. helmaal omdat we nu dus nog ontsnapt zijn aan de mmm. vorige week bij de vk. een echo gehad en alles was goed. hartje klopte en je zag het kindje al goed bewegen.
mijn buik begint wat dikker te worden. ik merk dat een aantal broeken echt niet meer fijn zitten. dus volgende week maar eens op stap voor wat zw.schap kleding..... ook weer een mijlpaal he!
hebben jullie je al aangemeld voor kraamzorg? en wat voor zwangerschapscursus ga je doen. de verloskundige zei dat ik me beter al kon aanmelden maar weet nog niet wwarvoor. denk voor gym of yoga... wat zijn jullie van plan?
wanneer weet je of de placenta aan de voorkant ligt... geeft de vk dat aan?
dakota.. grappig.. we zijn precies even ver.. wat hoop jij. op kerst of voor of na...?
nou fijne avond voor iedereen
groetjes marije
titusenherbie schreef:Dakota, wat goed dat je het hartje weer hebt gehoord! Bij mij hadden ze gezegd dat ik 2 uur voor het prikken niets mocht eten of drinken, alleen water of thee zonder suiker. Mijn suiker was gelukkig goed; in mijn familie komt veel suikerziekte voor, maar dat heeft niet zo veel te maken met de zwangerschapsdiabetes geloof ik. Voel je je verder ook goed?
Jannie, wat fijn dat de nekplooimeting goed was. Alleen minder leuk dat het met Bob niet zo goed gaat, zal voor 'm duimen.
Voel jij je ook goed verder???
Mijn schoonzusje die nu bijna 21 weken zwanger is heeft net gehoord dat ze (weer) een jongetje krijgen. Mijn intuitie weer gefaald, zal zweren dat het een meisje werd! Bij mijzelf denk ik ook dat ik (weer) een meisje krijg, maar als ik er nu ook naast zit, zal ik dus nooit mijn intuitie meer vertrouwen, ha ha!
groetjes Laura.