He, verdorie... heel bericht getypt en weg is ie...
Nou maar weer opnieuw dan:
Dag dames...
Hier alles oké, buikie wordt steeds dikker;
http://85.17.225.31/319000001-319050000/319030101-319030200/319030184_6_HTUU.jpeg (en daar ging ie net dus fout, floep weg hele tekst!!!)
Helaas mijn hoofd ook... gelukkig de rest niet!
Laura; ken je het boekje van Kluun; Help ik heb mijn vrouw zwnager gemaakt?
Das misschien wel iets voor jou kerel! Hahhaaa 😉
Daarin staan de 2 basisregels voor de aanstaande man:
1. Gebruik oosterse vechttechnieken; oftewel... laat die buien van je vrouw over je heen komen, accepteer het zoals het is, veer mee, geef geen tegengas, geen kritiek en vind alles oké!
2. Ga over tot de woestijnpolitiek; oftewel... heb geduld, engelengeduld! Wacht tot de storm (emobui) voorbij is en gebruik daarbij ook regel 1.
Het is een erg komisch boekje, ben het nu aan het lezen. Denk dat ik het Tonie ook maar eens laat lezen.
Maandag ga ik een weekje naar Monchu, Duitsland. Daar gaan we met tenten op kamp in de bossen. De kids die ik begeleid zijn 16-17 jaar dus die snappen gelukkig wel dat ik het allemaal een beetje rustiger aan moet doen. Ik heb een goed matras en een tuinstoel meegenomen want van de hele week op een harde houten bank zitten wordt ik momenteel niet vrolijk!
Andere jaren was ik nogal een actieveling met dit soort kampen maar nu dus ff een stapje terug en een beetje van de zijlijn mee doen. Vervelend voor mijn medeleiding, maar anderzijds; ik ben er wel bij hé!
Voor degene die nog vakantie hebben; gniet ervan en tot over een weekje!
Gr's Sacha