amy-baby schreef:@moi; zo diep zit het allemaal niet hoor!!! 😉 Ik heb diverse keren een inwendige echo gehad, en zo diep gaat het allemaal niet. Als ik de baby nu voel schoppen (ja met haar handje denk ik dan.....want beentjes liggen bovenin) dan lijkt het wel of ze er al uit komt...haha...
groetjes Amy
haha ik heb ook weleens dan voel ik het onderaan kriebelen, bij mn schaambeen dan denk ik he... zit de baby al zo laag haha
net lekker heel lang in bad geweest en ik ga nu even slapen. gade wekker lekker om 15,00 uur zetten, kan ik 2 uurtjes lekker slapen..
Wilde eerst de tuin doen, maar die kan ik altijd vanavond of morgenoverdags doen, door die regen heb ik nergens zin in.
Morgenochtend definitief de geboortekaartjes bestellen, we hebben eindelijk de tekst af!! Ook heb ik ale adressen al in de computer gezet en een lijstje gemaakt wie mn vriend moet bellen als ik ben bevallen.
Nu alleen vanmiddag nog een lijstje maken met telefoonnummers voor als de bevalling gaat beginnen, zoals de werk van mn vriend enzo.. en het ziekenhuis mocht het nodig zijn je weet nooit natuurlijk
Ook heb ik formulieren van mn yoga ontvangen voor tijdens de weeen en wil uit mn reiki boekje ook een paar oefeningen uitprinten. Dit alles wil ik in 1 mapje doen zodat we alles bij de hand hebben en niet hoeven te gaan zoeken als het eenmaal zo ver is.
Ook afgelopen weekend bij ikea en set mooie en lekkere geurkaarsen gekocht en twee zachte kleden. Voor als ik het nodig mag hebben, wil het zo knus mogelijk maken thuis voor tijdens de bevalling 😊