Vickypreg schreef:@kyra: Vier trappen, meid hoe hou je het voL!! Knap hoor. Ben hier al bekaf na twee in ons eigen huis! En ben nog niet eens hoogzwanger!
Ik heb een beetje last van mijn buik, kan het niet uitleggen beetje weeeg gevoel onderin zeg maar. Nu ik zit gaat het wel beter, maar voelt heel raar. Wat is zo'n zwangerschap toch onzeker he...
Lol ik moet volhouden, anders geraak ik niet meer thuis 😂
Maar die trappen zijn al erg in niet zwangere toestand 😂
Zojuist nog ff wandeling gemaakt met Kaylie naar de winkel, ze was weer goddelijk!
Ze begon iedereen uit te lachen aan de kassa 😃 doet ze letterlijk "heheh" 😛
En dan op terugweg legde ze echt haar hoofdje neer op de buggy om in slaap te vallen,
boven gekomen wil ik haar in bed leggen en schreeuwt ze moord en brand!
Dus ligt ze hier terug bij mij, haar speelgoed heel de living rond te zwieren! 😂
En idd, een zwangerschap is heeeeeeeeeel onzeker (kijk naar mij toen ik aan 32 weken trg binnen ging en blijkbaar weer eens te vroeg ging bevallen, tis ook mn 2de en had het weer eens niet door!) 😞
Heb de dokters ook gevraagd of het normaal is dat ik het nog altijd niet besef, maar idd je weet het nooit zeker! Toen ik binnen ging aan 32 weken voelde ik mn weeën niet, dan word ik wakker van de weeën , ga binnen en dan is het niks... :|
Ik weet het ook niet :mrgreen:
Lol, mn vriend is nu naar vrienden toe ( hij gaat veel werken overdag, maar we zien elkaar echt veel, dus laat maar zeggen dat we bijna uitgekeken zijn op elkaar lol) 😛
Daarmee dat ik em laat gaan nu 😉
Ik heb em gevraagd of we nog sex hebben of ik moet naar een spermabank gaan lol 😂