Vickypreg schreef:hoi allemaal, vandaag een kl*te dag gehad op t werk. Moest bij leiding komen, men had over me geklaagd dat ik toch wel een leuke meid was maar er kwam verder weinig uit....Of ik dat ook zo zag? Ik werk me drie slagen in de ronte, moet achter elkaar heel vee doen en wil dan soms wel even zitten ja. Men zegt altijd dat ze rekening met je houden als je zwanger bent, maar dat is dus echt niet zo. Er word echt niet gezegd, ga jij maar even zitten of wat dan ook. O ja en ik had ook iets te veel geklaagd als ik iets had, dat mag kennelijk ook niet je hart luchten bah. Heb er even helemaal de balen van en zit hier echt met een rotgevoel op de bank :(
Ik herken het en het is niet leuk! probeer je erdoor niet door het veld te laten slaan. Als ik het ook altijd erg druk had, dan hoorde je mij ook niet en er werd ook altijd over mij geklaagd. Ik heb toen al mn functioneringsformulieren bij elkaar gezocht en apart gehouden thuis. Want je weet nooit. Zolang deze goed zijn, kunnen ze je ook niks maken.
Ik vind dat zo raar van die collega´s dat ze dan zo doen, ik kan er met mn hoofd niet bij. Ik had gisteravond een etentje met de financiele directeur en met mn afdelingshoofd en met mn andere collega´s en toen zeiden ze van..zoooooo jij ziet er veel beter uit dan toen je bij ons wegging. Ik zei toen gelijk van ja voel me nu ik thuis zit het beste van heel mn zwangerschap. En dat komt voornamelijk door hun. Ik heb voor 2 man moeten werken, omdat een andere collega vaak ziek was en later nog maar3 uur per dag werkte. En vervannging zoeken hoo maar en ik had ook veel geklaagd van dat ik het niet trok enzo, maar daar trokken ze zich niks van aan. En het grappige is, nu ben ik weg en het loopt lekker helemaal in de soep. ze hebben achterstanden waar je u tegen zegt! Nou net goed denk ik dan!!!