amy-baby schreef:@moi; mag je 6 weken na je bevalling niet in bad???? wist ik niet. Vreemd eigenlijk of niet. Lijkt me juist heerlijk, beetje verzachtend, helemaal als je hechtingen of hebt gehad.....Weet je het zeker?
Ik heb ook gehoord dat als je vliezen zijn gebroken je ook niet meer in bad mag, ook i.v.m. infectiegevaar.
Ik ben zo moe in mijn rug en buik. Liggen helpt niet, want dat lukt ook haast niet. Heb het idee dat ik continu buikspieroefeningen heb gedaan en mijn buik niet kan ontspannen.
Ik hoop dat de nacht goed verloopt......Weltrusten moi!!!
Groetjes Amy
dat klopt amy, je mag normaal niet in bad. Maar ik heb het wel gedaan hoor (ik kon ook niet anders, want douchen lukt hier bijna niet... Is koud water...) Zat wel met mijn kont omhoog in het begin 😂 En daarna gewoon niet zolang in bad.
En idd als je vliezen gebroken zijn mag je geen sex, niet in bad, enz... Er mag dan niks meer in de baarmoeder komen, omdat de baby ook niet meer beschermd is 😉
Trouwens meiden, heb een erg domme vraag! Durf em bijna niet stellen :oops:
Heb zojuist mijn eerste object verkocht op ebay (en dat zou via taxipost gaan, €4.95 per verzending.),
nu vraag ik me af of het gelijk is hoe je het verpakt, of je zelf daar een doosje moet gaan kopen ofzo...
Dom hé, maar ik weet het echt niet 😂 Lijkt me ook zo dom om met die vraag de post te bellen :oops: