Hier dames is deel 5
Suces!!
sportyOud lidBerichten: 1.115Lid sinds: 1 januari 2005
Mamaleroy schreef:Ja gaat zeker snel,,, Nu dus allemaal bevallen in deel 5 hahahahah.....nou ik wacht wel tot deel 8 of 9 ok?
Amber wagner schreef:Mamaleroy schreef:Ja gaat zeker snel,,, Nu dus allemaal bevallen in deel 5 hahahahah.....nou ik wacht wel tot deel 8 of 9 ok?
Amber wagner schreef:met mij gaat het beter dan met jou he!
ik ben helemaal ZEN!!!!!!!!!!!!!! (voor hoelang hahahahaha)
morgen weer een dagje vrij en dan gaat emmaus veel zooi ophalen dus dan wordt het ook weer wat opgeruimder, daarnaast janken helpt...chagerijnen ook, mij hele huisje was netjes!!!!! ik hou van mijn man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amy-baby schreef:net intakegesprek voor de kraamzorg gehad, zo raar en onwerkelijk, maar wel leuk..... Bed kan niet op klossen dus moeten we die zelf maar opmaken,
Groetjes Amy
ezzie schreef:Jeetje, gaat echt hard alweer met kletsen :shock: hahaha!
Leuk dat de moeders weer lekker meekletsen, heb jullie gemist 😉 !
Even een vraagje; ik heb sinds een paar dagen meer en heel doorzichtige afscheiding, kan dit al vruchtwater zijn??
Het wordt met de dag meer..
Liefs Ezzie
essy schreef:Ik had het ook tijdens de zwangerschap dat er al melk uitkwam!!
Bij mij waren ze heel streng van de kraamzorg..dat bed moest echt omhoog.(Ons bed kon ook niet omhoog) Of ik moest een bed huren bij de thuiszorg winkel.
Vandaag is onze kleine meid al 4 maanden, Het gaat echt Super snel. En ik word vanavond waarschijnlijk tante,en anders morgen. Echt leuk!!
essy schreef:Mamaleroy hoe is het met jouw??? Heb je nog last van weeen??
Liefs essy
Kyratje schreef:ezzie schreef:Jeetje, gaat echt hard alweer met kletsen :shock: hahaha!
Leuk dat de moeders weer lekker meekletsen, heb jullie gemist 😉 !
Even een vraagje; ik heb sinds een paar dagen meer en heel doorzichtige afscheiding, kan dit al vruchtwater zijn??
Het wordt met de dag meer..
Liefs Ezzie
hoi ezzie,
goed in de gaten houden hoor meis! Ik las gisteren dat vruchtwater niet in één keer moet komen. Kan evengoed dat je het verliest tijdens niezen of hoesten ofzo...
Klinkt ranzig maar gewone afscheiding is plakkerig (als je het tss duim en wijsvinger houd) en het zou helemaal anders ruiken ook vruchtwater (heb nooit de tijd gehad om het te ruiken van kaylie 😂 )
En idd de moeders die hier terug zitten, vind ik ook erg leuk 😉
oeie oeie, spiraal is dus minder... Mijn moeder heeft ook erg lang gebloed toen ze zo'n ding liet zetten 😊
En toen ze voor het eerst betrekkingen had met haar vriend, heeft ie zn *** geprikt!
Dus hij heeft een week met zn *** in een zakdoek gewikkeld rondgelopen haha! 😂
pff hier wil het precies ook niet doorzetten 😛 weeën, dan weer niks... Drukking... Het is soms zo moeilijk om te weten wnr je juist moet gaan... Normaal moet ik morgen om 10u bij de gyn zijn!
Ben nu nog ff antwoord aant afwachten van winanda, die ging deze morgen om een baarmoederfoto dacht ik.
En mss dat ze zwanger is, ik hoop het voor der!
liefs -xXx-
essy schreef:Karin Een zwangerschap lijkt me sterk ja.Ik zou als ik jouw was gewoon de gyn bellen.
Over de 20-weken echo ik moest naar het ziekenhuis om die te maken.
Ik ben tante geworden om 17.18. Een meisje Alyscha. Ik ben helemaal blij..
winanda schreef:
Nou meiden hier eindelijk weer een bericht van mij!!!!!!
moest vandaag naar de gyn toe omdat ik 2 weken geleden een baarmoederfoto had gehad en kreeg vandaag de uitslag van het hele onderzoekstraject. was allemaal goed nu alleen nog een kijkoperatie om te kijken of ik verklevingen heb op mn eierstokken. zie er erg tegen op. dus zijn er hier meiden die hier ervaring mee hebben????
verder zou ik morgen ongi moeten worden maar alles wijst er op dat dat niet gaat komen. namelijk dat mn baarmoedermond nog steeds dicht zit(hou ik altijd in de gaten) en ben erg krap ( nog nooit gehad in de 1.5 jaar dat we bezig zijn. verder altijd puisten op mn kaaklijn en nu ook niet en erg veel last van hormonen laatste dagen. kan echt niks verdragen en wordt al snel om het minste of geringste sjagerijnig. als ik zwaner blijk te zijn krijg ik over 2 weken al een echo!!!!!!
dus ik hou jullie op de hoogte meiden
karin26 schreef:@essy ja ik ga maandag bellen als ik het dan nog ben. Word er helemaal chaggie van..
!!!
essy schreef:Goeiemorgen dames,
Ik ben gisteravond laat nog even snel naar het ziekenhuis te gaan om naar me nichtje te gaan kijken. Wat is zei klein zeg vergeleken met naomi. 😮 Dat groeien gaat echt supersnel.
*Winanda* Ik duim voor je!!!! Gaat het tnog goed??
Ik was ook gelijk naar het onderzoek zwanger geraakt..terwijl ik eerst dat onderzoek niet wou doen. Ben ik toch blij dat ik het heb gedaan.
*Mamaleroy* nog steed niks??
*Ezzie* Had je nog de vk gebelt, over dat vochtverlies?
amy-baby schreef:Nee dat kan ook niet, want je kan het bed niet eens optillen aan 1 kant, is massief eiken. Is destijds ook in delen in elkaar gezet, zo zwaar.
maar dat maakt niet uit, manlief maakt gewoon ons bedje op, kan de kraamhulp mooi andere dingen doen zoals toilet en badkamer schoonmaken, daar heeft mijn man een hekel aan dus goed opgelost.
Gr. Amy
isa schreef:was jullie ook kwijt haha, deel 5 alweer, wat gaat dat snel zeg!
owh spannend kyra'tje, denk ook dat ze in het ziekenhuis is..
mamleroy, balen meid, dat het niet wil doorzetten, maarjah, begin is er toch? 😉
ik heb tijdens de zwangerschap hele grote en donkere tepels gekregen, trekt dit na de bevalling weer weg?
misschien een vraag voor degene die al mamma zijn..?
essy, tjeej gaat idd hard zeg 4maand alweer :shock: en wat leuk dat je tante word 😃
liefs
essy schreef:Hoi Kyra, Gelukkig was alles in orde, over die spiraal van 5jr, die heb ik 4weken ook laten zetten. Alleen vloei ik nog steeds. Terwijl je met deze spirraal minder moet gaan vloeien.
Lenteding ik heb me kleintje al.. al 4 maandjes weer. Ik zie dat Niels ook al weer dan een maandje oud is.. datgaat ook super snel zeg.
essy schreef:*kyra* ik heb wel ff pijn geleden met het zetten van de spiraal. en daarna krijg je buikkrampen, maar die zijn stukke minder dan weeen. Verder moet ik maandag naar de gyn om een echo te maken, of ik niet eventueel zwanger ben.En of de spiraal goed geplaats is. ik hoop het laaste anders vallen me ogen uit me kop hahaha Nee hoor het zou dan van harte welkom zijn.
karin26 schreef:
Zometeen moet ik naar de huisarts. Ik ben dus al 3 weken ongesteld. Weet niet of dit normaal is????
quote]
ik was het na lisa 6 weken 😞 werdt wel steeds minder......
Kyratje schreef:essy schreef:Hoi Kyra, Gelukkig was alles in orde, over die spiraal van 5jr, die heb ik 4weken ook laten zetten. Alleen vloei ik nog steeds. Terwijl je met deze spirraal minder moet gaan vloeien.
Lenteding ik heb me kleintje al.. al 4 maandjes weer. Ik zie dat Niels ook al weer dan een maandje oud is.. datgaat ook super snel zeg.
ow dat is ook minder... :| wel goed, ik lees vandaag ff die info brochure door en zie het dan wel weer... Denk toch dat ik het sowiezo ga proberen hoor 😛 maar idd, het kan altijd zijn dat je lichaam het spiraal verwerpt... Ik ga er gewoon voor!
Trouwens het is bijna 2j geleden dat ik bloed gezien heb (toch van het vloeien 😂 )... Ik denk dat ik het wel aan kan! Hoop natuurlijk dat het goed komt voor je! Laat je er naar kijken binnenkort of wacht je nog ff af?
Doet het trouwens pijn zo'n spiraal plaatsen? :oops: (dom hé krijg twee kinderen in twee jaar tijd en ben bang van een spiraaltje! 😂 )
essy schreef:*kyra* ik heb wel ff pijn geleden met het zetten van de spiraal. en daarna krijg je buikkrampen, maar die zijn stukke minder dan weeen. Verder moet ik maandag naar de gyn om een echo te maken, of ik niet eventueel zwanger ben.En of de spiraal goed geplaats is. ik hoop het laaste anders vallen me ogen uit me kop hahaha Nee hoor het zou dan van harte welkom zijn.
isa schreef:essy, ja komt heel dichtbij nu, maar nog geen tekenen dat eht gaat beginnen, voel mij nog goed alleen niet vooruit te branden meer, veel moe en drukt erg vanonder, begin ook last van mn rug te krijgen nou, maar verder nergens last van 😉
mamleroy, dus het was neit helemaal ingedaald nog?
jeetje, wat een joekel zeg! die van mij hebben ze geschat op 7 pond met 10 dagen 😉
mijn zus zou een kleintje krijgen en die kreeg een ruim 8,5 ponder! dus ze kunnen het ook zo mis hebben :lol:
Moi schreef:@ Kyra wat fijn dat het goed gaat!!
@ winanda Zal duimen voor je. Hoop echt dat het raak is!!!!!
Net van de verloskundige vandaan. Kindje zit al erg laag, maar dat kon geen kwaad zij ze. Nu moet ik over 2 weken weer.
Zo vandaag mn laatste werkdag en vanaf nu eindelijk VERLOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF