isa schreef:heey myrthe, leuk dat je hier ook eens komt kijken 😃 hoe gaat het met jou dan?
ik heb vannacht ook erg slecht geslapen, mn maag ging te keer, en de baby was erg druk, en had krampen, dacht misschien gaat eht beginnen, maar dit waren geen weeen helaas :|
kyra'tje, slik je nu nog die weeenremmers dan? of mag het komen als het weer gaat beginnen?
liefs
hoi isa,
normaal moest ik nog heel deze week de weeënremmers doornemen (en dan gelijk afbouwen...) :|
Maar goed, ben er sinds vorige week ook mee gestopt want die pillen zijn nogal een vuiligheid!
Ik beefde ervan als iemand met parkinson, kon zelfs niet meer schrijven erdoor (was echt niet normaal!)
Kreeg er hartkloppingen van tot en met, ademhalingsproblemen enz...
Voelde me verschrikkelijk! 😮
Maar als de beeb nu wil komen dan mag het komen hoor! Ben ook gestopt met die pillen omdat hier iemand zei dat ze iemand kende die de pillen ook heeft moeten nemen en aan 42weken moest worden ingeleid! Nou, niet met mij hoor, dat kan ik echt niet aan :oops:
De baby is gezond, en al redelijk groot zei de gyn me ook, dus ik moet me geen zorgen maken!
Wel grappig (heb 2cm ontsluiting hé), dus vroeg ik mn gyn of ik eingelijk nog in bad mag (neem altijd een bad, want douchen is hier onmogelijk! het water word te heet of te koud!) :| Dus goed, een badje mag nog, maar niet telang 😉
Zeg ik ook zo tegen mn gyn: "niet dat ik iets van plan ben, maar sex is ook niet meer aan te raden zeker!?"
En de gyn lachte, zegt ie wacht nog een weekje anders (want sex kan de weeën op gang brengen...) 😂
Mn nacht was gewoon verschrikkelijk, voel me zo belabberd nu (zoveel opstaan en plassen enz...)
Ik hoop dat het nu doorzet, zeker omdat ik weet dat alle gevaar geweken is 😉
Dus meisjes duimen voor me! Anders mss ff sex hebben later haha 😃