amy-baby schreef:Hey Moi; maar volgens mij heb jij heel lang blond haar he? niet afknippen hoor!! Ik denk dat de meeste moeders het afknippen omdat het dan makkelijker zou zijn, maar dat is niet echt een reden voor mij. Ik wil gewoon graag een ander kapsel, lekker pittig, en heb het al op zoveel manier gehad, kort, lang, krullen, stijl, rood, zwart, blond, bruin, dus maakt mij niet uit...haha....
Inderdaad zijn de verwachtingen goed voor het einde van de week.....heb er wel zin in...
voel me echt totaal niet lekker, beebje schopt mij elke keer rechts heel hard....wordt er zelfs misselijk van.
Nou spring onder de douche, want zus komt me zo helpen om de keuken uit te poetsen....haha,.....
groetjes Amy
Ja klopt! Maar avndaag gaat er wel een kloeins stukje af, dan zit het weer wat mooier. ja ik heb ook weleens dat ik denk zal ik het totaal veranderen.... ma dan durf ik het niet echt hihi
Fijn hoor dat je zus je komt helpen, is toch lekker he als je huis aan kant is.
Die van mij schopt ook vaak in mn zij, is echt een irri gevoel.. ik leg mn hand dan op een andere plaats en vaak beweegt die dan ook die andere kant op.
Net een schommelstoel besteld via babydump.nl voor in de babykamer erbij. Dan kan ik met voeden daarin zitten. Vooral als mn vriend dan doordeweeks nog moet werken, kan ik met de kleine in de babykamer rustig zitten voeden en kan hij gewoon doorslapen. Alleen d van het weekend bij ikea een paar lekkere zitkussen halen voor in die schommelstoel 😊