Mamaleroy schreef:Ja ik ook lenteding... Wordt hier een beetje gek van.... Net mijn ouders gebeld dat ze leroy maar naar het eten terug moeten brengen... Heb ik nog ff rust en ka ik nog ff aan mij zelf denken. Morgen moet hij naar het KDV dus dan heb ik weer de hele dag voor mij zelf....
Dit is echt niets hoor dat afwachten maakt je echt gek.... Vooral als je elke keer weeen hebt...
Morgen weer naar de VK toe en hopelijk is hij dan ingedaald en heb ik meer ontsluiting... voorals nog kunnen ze niets en doen ze niets... HIj ligt met zijn kop op zolder zeggen ze... dus dat schiet niet op..Terwijl ik wel het idee heb dat mijn buik lager is dan gisteren toen ik ging.....
Hee mamaleroy, ook nog wachten dus! :roll:
word je idd helemaal gek van! Ik heb ook serieus last van weeën! Is echt niet aangenaam!
Was bijna vergeten hoe het voelde om buikpijn van je menstruatie te hebben (maar sinds enkele dagen weet ik het wel weer hoor...)
Word jij ook zo misselijk als je een redelijke harde wee krijgt? Ik voel me net alsof ik van mezelf ga draaien... :oops:
Het is soms zo moeilijk, als ik amper last heb en binnen ga lijkt het voorbij te vliegen (krampen en ontsluiting), en nu heb ik last, en is er precies niks aan de hand... :roll:
Ik blijf maar lekker thuis tot ik bijna niet meer kan lopen van de weeën nu!
Heb jij trouwens al beslist of je een epidurale neemt of niet?
Ik ga eerst zien hoe erg de krampen worden, en zie het op het moment zelf wel 😉
Liefs en hou je sterk meid! Ik wacht samen met je af ;)