Vickypreg schreef:Winanda en Karin, wat heftig dat je zoiets meegemaakt moet hebben. Waarom doen mensen zoiets he 😢 Vreselijk!
Winanda ik hoop dat het uiteindelijk meevalt, probeer het inderdaad met de artsen te bespreken. Misschien kunnen zij je angst een beetje wegnemen. Gefeliciteerd met je contract, harstikke fijn!
Jannie heb je geen banner? Fijn dat alles goed is meid! Lekker genieten he!
Ja idd waarom doen mensen dat, ik heb het mijzelf jarenlang kwalijk genomen. En het ergste was ik heb het pas vorig jaar aan mijn ouders verteld. Ik ben altijd bang geweest dat zij boos op mij zouden worden. Tsja stom gedacht.
Aan mijn mannetje heb ik het wel moeten vertellen toen wij verkering kregen. Hij sloeg een keer onverwacht zijn arm om mij heen en daar ben ik zo van geschrokken dat ik hem een klap heb verkocht.
Daar schrok hij heel erg van.
Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voor ik van seks kon genieten. Soms heb ik er nog zeer moeite mee, maar mijn mannetje is erg zorgzaam en vol begrip. Dit tekent je voor de rest van je leven.
En dan denk ik wel eens, was ik maar meer mans geweest en hem een goede schop tegen zijn "je weet wel" gegeven.
Ik praat er niet veel meer over. Ik hoop dat het Janneke echt bespaard blijft en ik hoop dat ze het iig durft te zeggen tegen ons.