amy-baby schreef:@mamaleroy; nou mijn leidinggevende is wel heel fijn hoor, alleen in het team zitten ze soms gewoon te zeiken. 1 ervan vind mij gewoon niet leuk, en maakt altijd dat soort opmerkingen......Enne...zit gewoon in de ziektewet hoor, dus ze krijgen gewoon betaald voor mij i.v.m. zwangerschap....
Maarre....moet jij niet bevallen.... 😉 oh meid ik hoop zo dat je niet naar de 42 weken gaat. Eigenlijk vind ik dat ze het standaard moeten halen met 40 weken als de moeder dat wilt, wat vind jij? ik wel.... of wat zeg ik,. vanaf week 38 haha.....
@moi; nou ben vanochtend naar de cardioloog geweest, maar die versta ik amper (spreekt een beetje slecht nederlands) begon zijn verhaal helemaal van voren af aan. Waarom ik was opgenomen in het ziekenhuis 😞 ? en dat ik zwanger was? en toen vroeg hij wanneer ik ging bevallen.....tja als ik dat wist, maar normaal gesproken over ongeveer 8 weken (dit was overigens nadat ik gezegd had dat ik 32 weken zwanger ben....hij zou wel niet weten dat een zw 40 weken duurt....pff erg vermoeiend)
Toen gevraagd of ik niet in het ziekenhuis moet bevallen gezien de hartkloppingen. Toen zei hij ja maar als je moet persen dan nemen je hartklopping af....duh....de bevalling bestaat uit meer dan persen, die 10cm ontsluiting dan, maar dat begreep hij niet zo goed.
Vroeg aan het einde wat er uit dat onderzoek is gekomen (met dat weekend dat kastje gedragen) reageerde hij "ohhh dat was verder niets". ...huh......ging echt bijna met hartkloppingen weg. Weet dus nog niets over mijn bevalling. Ga overleggen met VK en heb over 3 weken een afspraak met een andere cardioloog (eentje die mij ontslagen heeft, en zelf kinderen heeft...) dus ben benieuwd.
haha wat een verhaal weer he?
Gelukkig hebben we het gastouderschap nu helemaal rond, gisterenavond gesprek gehad, en helemaal goed.....
Ohh heb de hele tijd krampen alsof ik ongesteld moet worden, echt onderin....wat is dat?
Groetjes Amy
Ja ik baal er ook van dat ze niet ingrijpen... maar doe er niets aan..... ze zeggen dat je een rot bevalling krijgt als ze eerder in grijpen dan 42... nou kan mij niet schelen... als ik mijn mannetje maar in mijn armen heb....... Ja als een moeder het niet red moeten ze eerder ingrijpen.. vind ik ook helaas werkt dat niet zo......
En wat je cardioloog.... Vragen om een ander ... dat je niets van zijn verhaal snapte..!!!! snap niet dat ze dat niet verplichten dat ze duidelijk ned spreken.....
En je colega's hebben niets met de beslissing te maken of je wel of niet moet werken... het zijn dan ook vaak de mensen die zelf om een scheet al ziek zijn.... die denken dan dat iedereen zo is..@@@@ malloten.. maar niet kijken wat voor een ellende je nu al hebt.. je loopt toch niet voor niets bij de cardioloog!!!!! Sukkels.... gelukkig is je chef wel ok daar moet je het mee doen die heb je nodig voor je verdere cariere niet je collega's hoor!!!