@Jorike; ja wauw wat een mooi buikje heb jij zeg...lekker van genieten....Vind het ook knap van je hoor dat je het zo goed doet alleen. Ik zit sinds week 28 thuis, en ben al zoooo blij als mijn mannetje 's avonds thuis komt, heb hem dan al zo gemist. Nog 10 weekjes.....gewoon lekker op het forum kletsen, gaat de tijd sneller.... En ook ik heb mijn trouwring af moeten doen, vond ik helemaal niet leuk, zo lang heb ik hem niet omgehad, maarja anders moet hij straks doorgeknipt worden en dat vind ik helemaal zonde...Als ik straks bevallen ben, dan gaat hij zo snel mogelijk weer om.
@moi; wat heerlijk dat je badje zo goed werkt!
@dollie; pfff...weer aan in het spuiten....respect hoor....en ook ik duim voor jullie, want na zoveel moeite moet het toch een keertje lukken toch? (voel me al bijna schuldig dat ik soms zo loop te klagen....en er mensen zijn die het dolgraag ook zouden willen :oops: )
Nou ik ga vanmiddag ff met mams weer naar de prenatal. Mijn man gaat lekker werken aan de babykamer, dus hopelijk is hij klaar als ik thuis kom, dat zou fijn zijn. Moet nog steeds plinten erop zetten en een gordijnrails en een boekenplank, en dan is het klaar, en kan ik heerlijk alles schoonmaken (heb ik al eerder gedaan...hihi maar zit er gewoon heel graag) Soms ga ik daar ook lekker zitten (hebben een grote slaapbank er in gezet) en dan zet ik het muziekdoosje op mijn buik.....dan herkent je kindje dat straks.
Oh trouwens ik krijg voor mijn verjaardag (duurt nog even augustus) een mamafiets.....heb een site gevonden waar hij relatief goedkoop is (voor zover dat kan) en dacht laat ik hem hier maar even opzetten voor degene die misschien geinteresseerd is
http://www.fietsenwinkel.nlIk dacht Jorike dat jij ook op zoek was naar een mamafiets.
Groetjes Amy