Dreamstar schreef:@momo hee wat goed zeg dat alles goed was echt super.
en een meisje leuk zeg heel veel van jullie weten het al en nu wordt ik toch eigenlijk wel nieuwsgierig wat er bij mij in de buik zit. Maar ik blijf sterk ik wil het toch maar niet weten.
Zijn er trouwens meer meiden die het juist niet willen weten?
........groetjes
Ja hoor hier nog een, soms wil ik het wel weten hoor, maar ik wacht tot na de bevalling. Ik wil voorkomen dat we de kamer en spullen teveel op het geslacht gaan aanpassen, want we willen ook ooit nog eens voor nummer 2 gaan.
Heb jij dat ook dat als mensen vragen of je het al weet en je dan zegt dat je dat pas na de bevalling weet, ze toch vragen of je het zelf wel weet maar geheim houdt tot na de bevalling? Ik heb heel veel collega's die het raar vinden dat ik het ook zelf niet wil weten.
mamasanne1 schreef:Janneke, een zorgconsulente zorgt voor de indicatie, gaat op huisbezoek en ontvangt de familieleden/contactpersonen van de toekomstig bewoner. Verder neemt zij contact op met de afdelingen mbt de opname en doet een mondelinge overdracht. Waar precies niveau 4 voor nodig is weet ik eigenlijk niet.......
Kun je niet vragen of je in aanmerking kunt komen voor de functie als je bereid bent het juiste niveau te halen (natuurlijk wel eerst informeren hoeveel tijd en werk het behalen van het juiste niveau met zich meebrengt).
Misschien kun je de functie al krijgen terwijl je nog met de opwaardering bezig bent.
sabien.70 schreef:Cato,
Ja mij lijkt de mura geweldig, mooi, stevig, stuurt licht en lekker, enig nadeel is nog ff de prijs hahah, oke, zit er nog levertijd op kinderwagens???
Sabien
Ja ik was ook helemaal weg van de mura, alleen als wij voor de mura zouden gaan, dan zou dat zonder wiegbak zijn. Dit omdat mijn zwager en schoonzus een quinny wagen hebben en wij daar dan de wiegbak van zouden overnemen (past op mura). Die is tomaat rood. Van het moment dat ik die wagen (bij hun eerst kindje) gezien had, vond ik de kleur echt niks en dus al helemaal niet om er zelf achter te lopen.
Toen ik dus de keuze had om een blauw/grijze 2e hands wagen van mijn man ze nichtje over te nemen. Gewicht, inklapbaarheid en rijbaarheid allemaal oké. Dacht ik alles is beter dan rood dus doe maar en alles er op en er aan voor 75 euries is geen geld.
Echter zit er ook een autostoeltje bij van bijna 9 jaar oud. Wij zouden eigenlijk een nieuw autostoeltje nemen en dan het autostoeltje (3 jaar oud) van mijn schoonzus als reserve gebruiken voor als de een de kleine naar de kinderdagverblijf brengt en de ander hem/haar weer moet halen. Tja nu wordt straks dus die van mijn schoonzus als standaard autostoel gebruikt. En ik wilde zo graag een nieuwe. Wheeeeeee. 😢
Momo28 schreef:hey meiden,
ben benieuwd naar alle 20 weken echo's en geslachten die daaruit komen!
Ook knap trouwens van de meiden die het niet willen weten... Wij vonden het gisteren wel alles nog concreter maken ofzo, nog tastbaarder, nu we weten dat het een meisje wordt.
Kan me nu dus helemaal gaan uitleven op het roze!!
Wij gaan a.s. weekend kinderkamer en wandelwagen bestellen. Wij kiezen voor de Stokke Xplory (zwart). We vinden het gaaf dat de kleine daarin erg hoog zit (en je dus veel contact met haar kunt hebben) en het design sprak ons ook erg aan.. 😊
Heb overigens ook de kaartjes van de Jonge Gezinnenbeurs binnen. Wij gaan denk ik op zaterdag of zondag.
Liefs
Momo
Hopelijk had jij een betere verkoper, die stokke kreeg de verkoper niet fatsoenlijk ingklapt, hij is inderdaad erg mooi, maar wij vonden het gebruik (opvouwbaarheid en formaat in de auto) toch minder.
Ik heb de kaartjes nog niet binnen, wel besteld. Ik ga met mijn moeder want mijn man zit dan in China, gelukkig kan ze mee anders was ik waarschijnlijk niet gegaan. Wij gaan ook zaterdag of zondag, want vrijdag moet mijn moeder waarschijnlijk nog werken.
Ik ben echt te weinig online zeg. Ik heb nu ander half uur gelezen. Waarbij ik ook ontdekt heb dat 500 mL campina, goede morgen fruit zuivel ontbijt, geen geschikt ontbijt is. Ben me ontbijt kwijt, dit is de eerste keer sinds het begin van de zwangerschap dat ik mijn ontbijt (of uberhaupt enig voedsel) eruit heb gegooid. Was dus geen succes om op die manier genoeg calcium binnen te krijgen.
Op mijn werk zijn een stuk of 5 vrouwen zwanger met maar een paar weken verschil ertussen, gelukkig geven niet allemaal het zelfde vak 😂 anders zou de schoolleiding echt gek worden. Een van mijn collega's is ook in februari uitgerekend. Ik puil uit en draag al een tijd zwangerschapsbroeken, bij haar begin je net een buikje te zien. Sommige collega's zijn heel lief en zeggen dat ze nu echt een buikje beginnen te zien, terwijl andere vinden dat ik al een veelste grote buik heb voor 4 maanden. Vooral die laaste opmerkingen ben ik niet blij mee. Zeker niet nu dus blijkt dat ik een slanke lange zwangere collega heb met dezelfde eindmaand, gaan ze ons met elkaar vergelijken. :roll:
Ik heb gisteren weer een drukke stress volle dag gehad, ik ga vanaf volgende week toch ook maar mijn (boeken)tas niet meer dragen maar op een wagentje zetten. Ik had aan het eind van de ochten en de rest van de dag erg last van een harde pijnlijke buik, en moest steeds plassen. vanmorgen even mijn ochtendurine opgevangen, maar dat zag er goed uit dus ben ik niet naar de ha gegaan om blaasontstekin te controleren. Ik kijk nog wel hoe het maandag gaat anders kan ik dinsdag of woensdag altijd nog urine laten testen. Vandaag lekker rustig thuis aan de gang en van het weekend bij mijn schoonzus en zwager kijken naar alle spullen die we kunnen overnemen. Box, kleertjes, badje etc.
Nog 5 dagen en een krappe 4 uur en dan zien we de kleine weer inbeeld. Mijn man gaat mee naar de 20 weken ech. Tot nu toe is hij bij het eerste bezoek aan de vk meegeweest was erg leuk ook voor hem, de 2e keer was na mijn bloeding en kon hij niet mee, maar wel naar de extra echo die ik toen kreeg. daarna nog 2 bezoeken gehad bij de vk waar hij ook mee was, maar hij vind het toch wel een beetje lastig worden hoe graag hij ook het hartje hoort, volgende keer gaat hij waarschijnlijk niet mee gezien de dag en het tijdstip. Maar die keer krijg ik een andere verloskundige en ik vind het jammer als hij dan niet mee gaat we zien wel.
Genoeg gelult over me zelf, ik ga mijn best doen om het beter bij te houden,
Liefs L.