sportyOud lidBerichten: 1.115Lid sinds: 1 januari 2005
hier deel 2 succes
Bloemetje81 schreef:
Ook vreselijk balen trouwens...de vorige keer werd een door (een andere) vk gezegd dat ik deze week ofzo kon bellen voor de 20 weken echo....verteld de vk van nu dat ik dus al te laat ben waarschijnlijk en dat alles vol is 😈 Ik gelijk thuis gebeld, en nee hoor, alles de komende 4 weken vol 😞 De vk die ik vanochtend doet de 20 weken echo's dus die ging nog kijken of ik ergens tussen kan....tsjemig dan spelen de hormonen dus wel op hoor! Enorme huilbui 😢
Nou ja nu maar afwachten, de vk belt morgen dus dan hoor ik het wel!
Dreamstar schreef:@momo hee wat goed zeg dat alles goed was echt super.
en een meisje leuk zeg heel veel van jullie weten het al en nu wordt ik toch eigenlijk wel nieuwsgierig wat er bij mij in de buik zit. Maar ik blijf sterk ik wil het toch maar niet weten.
Zijn er trouwens meer meiden die het juist niet willen weten?
........groetjes
mamasanne1 schreef:Janneke, een zorgconsulente zorgt voor de indicatie, gaat op huisbezoek en ontvangt de familieleden/contactpersonen van de toekomstig bewoner. Verder neemt zij contact op met de afdelingen mbt de opname en doet een mondelinge overdracht. Waar precies niveau 4 voor nodig is weet ik eigenlijk niet.......
sabien.70 schreef:Cato,
Ja mij lijkt de mura geweldig, mooi, stevig, stuurt licht en lekker, enig nadeel is nog ff de prijs hahah, oke, zit er nog levertijd op kinderwagens???
Sabien
Momo28 schreef:hey meiden,
ben benieuwd naar alle 20 weken echo's en geslachten die daaruit komen!
Ook knap trouwens van de meiden die het niet willen weten... Wij vonden het gisteren wel alles nog concreter maken ofzo, nog tastbaarder, nu we weten dat het een meisje wordt.
Kan me nu dus helemaal gaan uitleven op het roze!!
Wij gaan a.s. weekend kinderkamer en wandelwagen bestellen. Wij kiezen voor de Stokke Xplory (zwart). We vinden het gaaf dat de kleine daarin erg hoog zit (en je dus veel contact met haar kunt hebben) en het design sprak ons ook erg aan.. 😊
Heb overigens ook de kaartjes van de Jonge Gezinnenbeurs binnen. Wij gaan denk ik op zaterdag of zondag.
Liefs
Momo
sabien.70 schreef:
Jeetje, zoveel zwangeren bij jullie?? Personeelsfeestje gehad of zo hahhaah!!!
Sabien