Qua eten is het hier al niet veel beter! Vandaag Chinees bij mijn zus en zwager...Gisteren wel verse sperzieboontjes, dus dan valt het wel weer mee!
Heb afgelopen woensdag trouwens ook pannenkoeken gebakken :roll:
Sabien, ik ben zo benieuwd hoe je kindje dan ligt?? Waarschijnlijk ver naar achteren ofzo..Is nu toch al zo'n 25 cm! Apart hoe ieder lichaam weer anders reageert op een zwangerschap.
Gisteren had ik bezoek van mijn vader en zijn vriendin, zus en nichtje. Later in de middag kwam de aanstaande papa en ik weet nu zeker dat we er gewoon voor moeten gaan! Hij gaat eerst hier in de buurt een appartementje huren zodat we elkaar wat makkelijker/vaker kunnen zien. Anders lukt het nooit om het vertrouwen weer terug te winnen. Over een 1 à 1,5 jaar kunnen we altijd weer kijken voor een andere woning. Leuk hoor! Het verliefde gevoel is weer terug :oops: :oops: :oops:
Donna, ben ook benieuwd of je een schattig klein pluizig poesje mee hebt genomen! Heb ook altijd katten gehad, maar vind het toch ook wel lekker om geen haren in huis te hebben. Volgend voorjaar wil ik een lief konijntje voor Sanne. (maar dan wel buiten)
Dreamstar, vervelend dat je verlof nog steeds niet geregeld is zeg! Mag je bij jullie ook vakantiedagen meenemen naar volgend jaar? Zo niet, dan zit er toch niets anders op dan voor je verlof eraan vast te plakken... Of als je ze mee mag nemen achter je verlof aan? Heb je 3 weken extra als de beeb er is...
Meisje, 😂 klinkt sexy, die positiebroeken op je werk! Dan is een buikband inderdaad een uitkomst. Ik las trouwens bij een ander topic over de site
http://www.buikbanden.com. Staan inderdaad leuke banden bij!
Weet niet meer of ik nog iets vegeten ben :?: :?:
In ieder geval allemaal nog een fijne avond en een goede (en snelle) werkweek toegewenst!