Goedemorgen!!!
mamasanne1 schreef:
Meisje: ik heb met geen van de ziekenhuizen ervaring. Ikazia klinkt voor mij wel het meest bekend. Is Roosendaal niet te doen voor je.. 😊
Meisje: Gooi jij een hele waskom over die mensen heen ofzo? 😂 Ik heb de matrasbeschermer van de Ikea (uiteraard) en ik vind 'm perfect. Absoluut niet zweterig en na het wassen erg snel droog. Ik heb er volgens mij 20 euro voor betaald (160 bij 200)
En verder .....kerstpakketten...Ik heb die van mij gisteren meegenomen en was een beetje verbaast over het thema...OP de deksel stond een brandende kaars met een tekst van de directeur (over een zwaar jaar bla bla...etc) In de doos een windlicht met een kaars, servetten met dezelfde brandende kaars afgebeeld en een speciale aansteker voor kaarsen...Nu past dat natuurlijk wel bij de kerst, maar afgelopen zomer zijn bij ons 3 afdelingen volledig uitgebrand en het hele huis moest evacueren...Ik had met dit thema dus even een jaartje gewacht en voor nu iets veiligers uitgekozen.
😂 Jij denkt dat ik in het Franciscus werk... Mis mammasanne!
Geen bevalling in het Franciscus en ook niet mijn eigen ziekenhuis. (Er blijven niet zoveel kleine ziekenhuizen in de regio meer over zo, mammasanne 😉 ) Waar wel is nog steeds onduidelijk. Ik denk dat ik toch maar bij de eerste keus blijf; Ikazia.
Ik vind dat 'droge' wassen met een uitgeknepen washandje niets. Net of je de mensen aan het scrubben bent met al die wasserettedroge washanden! Maar de waskom laat ik wel keurig gevuld op het kastje staan hoor!
hahaha dat kerstpakket!!! Hoe krijgen ze het verzonnen!!! Of ze wilden juist in de brandende sferen blijven 😂
Hoe is het trouwens met je dekentje?
@ Dibbes. We komen allemaal uit een ei... :roll:
Maar voor mij zijn sommige dingen ook nieuw hoor, je bent niet de enige!
Hier nog geen ingedaalde beeb. Weet eigenlijk niet met hoeveel weken dat normaal is! Google!!!
Ik heb al 6 flessen staan en ik ga borstvoeding geven :oops: Ik neem aan dat dat zelfs voor de flesgevoedde baby erg veel is, 6 flessen. Ik zou beginnen met 2 of 3 ofzo! Een extra fles is zo gehaald!
@ Cato. Waar we al niet over na gaan denken hé, baby's op zijn kop... Ik had dat idd ook al bedacht! Maar de 'internetverklaring' is wel heel logisch.
hahaha ik weet welk ziekenhuis je hier beschrijft! Kleine en donkere gangen!!! Maar mijn voorkeur gaat dus ook niet naar dat ziekenhuis uit. Wel om een andere reden, maar ook dat donkere, kleine (en vieze!!!) telt mee!
Wel lekker dat de APK van opaatje (hoe krijg je het weer verzonnen Sabien 😂 ) in één dag gebeurd! En een heerlijke doos bonbons is natuurlijk nooit gek!
@ Sabien. Ik vind inroomen juist heel belangrijk! Stom dat ik het zo onduidelijk heb opgeschreven. Ik wil dus echt pertinent niet dat ze het kindje op een babykamer gaan zetten (en dat de plegen er vervolgens 's nachts een fles in gaan zitten stoppen! Mijn kind! Hechting!).
Gisteren ook maar eens even met hubbie over gehad. Als alles goed gaat en er is geen medische reden om te blijven, ga ik gewoon mee naar huis. Ook al is het 's nachts. De vk raadde dat af, omdat er geen kraamzorg komt na 21.30. 'En dan kan de man nog even lekker slapen' :? Mijn moeder vertelde dat mijn vader bij mij 's nachts om 3.00 stond te stofzuigen op een grote dosis adrenaline. Geloof dat mijn man ook zo is, dus dan kan ik beter mee naar huis gaan toch???
Geen minuut langer in het ziekenhuis dan nodig is :x
Dat was trouwens lekker wakker worden voor jou vanmorgen 😮 Getver!!!
@ Janneke. Ik denk echt dat je wel genoeg rompertjes hebt hoor! Maat 50/56 heb ik ongeveer dezelfde hoeveelheid, 62 heb ik er een aantal meer. Maar wat een wijze zwangere vrouw hier al zei (ik weet alleen niet meer wie 😉 ) als ze maat 62 aan moeten, dan kun je die zelf waarschijnlijk al weer halen!
Vandaag lekker rustig aan, morgen met vriendin en moeders naar Dirty Dancing en uit eten 😃 Lekker vrouwendagje dus!
Liefs Meisje