Nou eventjes vluchtig gelezen, meiden bedankt.
Toch een paar opmerkingen voor Donna en dan even lekker afreageren.
Donna@ buikkriepbels, neem een lotion/creme mee en even lekker smeren. Dan wrijf je over je huid zonder te krabben en wordt de huid nog eens verzorgd ook.
Ziekenhuisbevalling heeft ook niet altijd zijn voordelen hoor, meer riscio op infectie van resistente bacteriën op maar eens te noemen. Je moet daar bevallen waar jij het rustigst bent. Mijn keuze voor ziekenhuis zit hem in een aantal dingen, ik wil die smerigheid niet in huis/bed en ja ik weet ook wel dat het opgeruimd wordt, maar het idee staat me gewoon niet aan. En ik ben bang om halverwege als nog naar het ziekenhuis te moeten gaan. Ik heb er ook totaal geen moeite mee om in het ziekenhuis te zijn. Maar ja ik moet nog met mijn man de kraamafdeling gaan bekijken, dus wie weet verander ik nog van gedachten. 😉
Nou woensdag bij de vk geweest, even opgemerkt dat ik me zo moe voel. Ijzer gehalte vinger prik 6,1 te laag dus. Nu aan de floradix en bij het lab geweest voor een armprik, maandag of dinsdag krijg ik te horen of ik ook aan de tabletten moet.
Ik moet nog 3 weken ofwel 9 lesdagen voor de kerstvakantie, ik zou echt wel minder willen werken, maar zou niet weten hoe. Ja niet overwerken maar ja wil toch de boel afgerond hebben voor ik wegga. Verder heb ik geen vastcontract bij deze school en wordt ik beoordeeld, ik heb helaas 2 minder goede beoordelingen achter de rug en volgende week is mijn laatste kans om het goed te doen. Tja daar wordt je natuurlijk ook niet vrolijker van en brengt ook de nodige stress met zich mee.
Ik heb in ieder geval besloten dat 2 klassen niet meer bij mij de verslagen hoeven in te leveren, dat mag mijn opvolger (die er dus nog niet eens schijnt te zijn) gaan doen. En ook laat ik een proefwerk van een klas lekker na de kerstvakantie vallen als ik er niet meer ben. 😉 Voor de rapporten heb ik genoeg cijfers. Ik wil hooguit nog vrijdag 19 december de rapport cijfers van uit huis invoeren en daarna wil ik me minstens 19 weken niet met school bezig houden.
Ik ben zelfs bezig om aansluitend nog 2 weken betaald ouderschapsverlof te nemen. Waardoor ik met de vakanties en vrije dagen hopelijk pas 25 mei weer hoef te beginnen.
Zondag ga ik shoppen met mijn (toekomstige) schoonzus (de vriendin van mijn broertje). Ben benieuwd hoe dat zal gaan, we schelen bijna 9 jaar. (mijn broertje en ik maar 15,5 maanden hoor hij heeft gewoon een jonge vriendin 😉 ).
Nou vandaag nog even een paar SO's nakijken en mijn lessen voor maandag voorbereiden, cijfers invoeren voor de cijferkaarten 😢 en dan is het weekend. 😃 😃 😃 😃
Oja gisteren bv cursus gehad, over 2 weken nog een. Erg nuttig. Maar...Was ik net af van mijn angst, dat mijn tepellitteken geen probleem hoeft te zijn (volgens de vk). Krijg ik te horen dat de kanaaltjes door elkaar lopen en dat er dus een kans is dat er kanalen zijn afgesloten, wat voor verstopping kan zorgen 😮 . Maar toen zei ze dat je ook borstvoeding met maar een borst kunt geven pffff. Dus ga er nog steeds voor, als het lukt. Erg fijn om te horen wat normale klachten zijn en wat niet en hoe lang bepaalde normale klachten duren en wanneer ze weer overgaan/voorbij zijn. Hoe je problemen kunt voorkomen en/of moet behandelen. Kan het iedereen aanraden. Dit is trouwens een cursus van
http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/. Op loopafstand hi hi hi dus gisterenavond nog een lekkere wandeling gemaakt moet ik maar eens iedere avond gaan doen, kijken of mannetje mee wil. 😉
groetjes.