Hallo Meisjes,
Dat viel me mee! Gisteren al 4 pagina's gelezen, maar geen tijd om te reageren. En nu de rest: 2 stuks. Dat is te doen 😉 Dit keer geen stukjes stiekem overgeslagen :oops:
Donna2 schreef:Ik drink af en toe wel een glas wijn hoor, jullie helemaal niet?? Ik drink 1 glas per week. Meer niet. Kan geen kwaad hoor, goed voor de bloedsomloop juist! Toen mijn moeder zwanger was van mij dronk ze elke avond een koffie likeurtje voordat ze naar bed ging, haha! Dan sliep ze lekker. Ik heb er niets aan overgehouden zover ik weet.
Hier nog een geheelonthouder. Ik durf het ook echt niet! Ben veel te bang, dat als ik er één neem de tweede ook zo gepakt is. Maar ik mis mijn wijntje enorm :shock: ! Vooral bij gezellige avondjes/vakanties/weekendjes weg!
In plaats van beschuit met muisjes, neem ik na de bevalling een groot glas rosé! Dat heb ik wel verdiend 😉 (Voor de bijdehandjes onder ons; ik zal het nemen na de eerste borstvoeding, zodat het wijntje na drie uur uit mijn lichaam is 😉 )
Lekkende borsten heb ik echt al maanden! Grappig dat dat bij iedere vrouw zo anders is! Ik had trouwens borstcompressen van de AH gekocht. Dat waren echt *** dingen! Gewoon weer terug naar mijn oude vertrouwde kruidvat compressen, Janneke 😃 (die tip had ik van jou gekregen)
@ Lowiena. Ook ik moet nog 10 dagen werken! Nog even volhouden meid! Jammer als je het even niet bij kan houden hier, maar je moet voor jezelf kiezen!!!
@ momo. Ook ik overweeg iets minder te gaan werken. Heb gisteren echt weer een enorme DIP dag gehad. Eigenlijk ben ik na vorige week niet meer de oude geworden... Moe, huilerig, chagerijnig etc. Misschien helpt het als ik wat minder ga werken en 's middags gewoon even ga liggen. Ga van het weekend nog twee volledige diensten proberen en als het me niet bevalt ga ik maar eens in 'gesprek'. :x Ons kindje en onze gezondheid gaat uiteindelijk voor. Ook al vind ik dat net zo moeilijk als jij 😉
@ mammasanne. Hoe ging je ontbijttest?
Ga zo maar weer eens naar de yoga. Ben benieuwd waar ik vanavond weer naar toe ga zweven :?
Liefs Meisje