@mamasanne tja misschien bedoelen ze dat het aanvoelt als fleece, flanel is zeker netzo zacht als fleece toch? fleece is een kunststof die op een speciale manier gebreeën en gewassen is waardoor het het speciaal textuur krijgt......
mamasanne1 schreef:...Potver, wat een gedoe met je familie zeg! Maar dat ze roken is zeker een goed en geldig excuus er niet lang te blijven. OP je werk gaat het ook lekker....Is de kans nu groot dat je na je verlof aan het solliciteren moet
Nou het is voor elkaar, moe heeft het afgelast het gaat niet door. Nou mijn broertje en ik hebben besloten dat wij er met z'n vieren wat leuks van gaan maken die dag. Dan maar geen moe en stieffamilie erbij, vinden wij helemaal niet erg 😉 😃 En ja het wordt sollciteren zodra mijn verlof afgelopen is. Zit vanaf 1 augustus zonder werk.
...
mamasanne1 schreef:..Hier gaat het wel..Gelukkig geen bloedverlies meer gehad, wel een vreselijk onrustige buik. Tussen 17 en 18 heeft de vk spreekuur....ik kijk nog wel even of ik ga bellen.
...
gelukkig dat het weer gestopt is, heb je nog gebeld? .... zal ik zo wel achter komen als ik verder heb gelezen 😉 😃
Niet dus, dat vergeten te bellen ken ik hoor, hier niks gehoord over mijn ijzergehalte dus ik had zelf willen bellen, ja een kwartier van te voren denk ik er aan en vervolgens weer een half uur te laat. En de ander 2 van de 3 dagen zit ik op school dinsdag in gesprek met p&O en donderdag tja als ik les geef kan ik niet even bellen.
mamasanne1 schreef:.....Mama's in spe die nog niet weten of ze een meisjes- of jongetjes spruit krijgen: wat zegt jullie voorgevoel?? Er moeten sowieso wat jongetjes bij komen voor het evenwicht...Staat nu volgens mij 3-1 voor de meiden :!: :?:
....
Fijne avond chickies![/color]
Tja heel wisselende gedachten over wat het zou worden, maar toch vaak het idee dat het een meisje wordt, pas zelfs gedroomd dat het een meisje was geworden, stomme was dat we er in die droom heilig van overtuigd waren dat het een jongen zou worden en we alleen een jongens naam en jongens geboortje kaartje hadden. 😃 😃 😃 😃 😃
Veel plezier met je echo, misschien kunnen ze gelijk even kijken of ze kunnen traceren waar je bloeding vandaag kwam.
😃 😃 😃 😃 Lijkt nu net alsof ik alleen maar de berichtjes van mamasanne heb gelezen. Sorry meiden, had gewoon even geen direct antwoord je op jullie berichtjes.
@meisje, succes met de laatse werkdaagjes en denk aan jezelf.
@janneke en was het leuk gisterenavond?
En iedereen natuurlijk succes met de laatste werkdagen, het aanschaffen van de laatste spulletjes en het in orde maken van het huis. En voor degene die al lekker onderuit op de bank kunnen blijven hangen, lekker hè......
Hier vanmorgen in het ziekenhuis de verlosafdeling bezocht. Zag er goed uit. Hopen tegen die tijd dat ik niet nummer 6 ben. Er is namelijk een kraamsuite (wie het eerst komt wie het eerst ....) 4 grote verloskamers, waar een slaapbank voor manlief aanwezig is en 2 kleine kamertjes en een noodkamertje. Dachten we leuk het is toch 1e zondag van de maand kunnen we nog even gaan shoppen, kruidvat en prenatal voor de cadeaudoos en de block bezoeken, want we zijn opzoek naar een nieuwe wasmachine. Is het geen koopzondag 😈 Nee is er volgendeweek kerstmarkt en zijn dan de winkels open.
Man lief is naar zijn broer (etc.) toe, ze gaan vanavond naar Deus in Tilburg. Hou ik niet zo van dus ben lekker thuis gebleven. Maar hij komt straks wel thuis, met de laatste babyspullen die we nog van hun zouden krijgen/lenen. Commode kussen, maxi-cosi, kruiken.....