Bloemetje81 schreef:hallo allemaal!
bedankt voor jullie antwoord, nog even kort een vraagje daarover (heb niet zoveel tijd om te reageren op iedereen, komt later!)
De dames die inderdaad een opzegtermijn hebben van twee maanden, moet je als je binnen die twee maanden opzegt dan ook de kosten voor twee maanden opvang betalen???
Dus ik heb als ingangsdatum bijv. 13 mei en zeg dan in april nog op dan moet ik twee maanden kosten betalen, is dat bij jullie ook zo??
Liefs Bloemetje
Nee volgens mij telt bij mij de tijd tot 13 mei niet mee, maar ik weet het niet zeker. Daarnaast heb ik eigenlijk ook 100% 3 dagen opvang vanaf september en weet ik in april pas of ik voor mei en juni ook nog een paar dagen opvang kan krijgen.
mamasanne1 schreef:Morge lady's!
.....Lowiena, ik denk niet dat ik dat kan maken hoor 😂 Het vervelende is dat ik nogal wat wensen heb voor na mijn verlof die mijn afdelingshoofd nog moet goedkeuren. Ik heb dus het gevoel dat ik haar nog even "te vriend" moet zijn...Als ze niet in mijn wensen tegemoet kan komen zal ik nog een andere baan moeten zoeken... :|
Hoe dat met die extra pauzes zit weet ik niet Lowiena...In het onderwijs is dat natuurlijk helemaal lastig!
Allemaal een fijne (werk) dag en tot vanavond. Straks lekker naar de beurs (eerst flink wat cash pinnen.. 😊 )
x
Ja dan zou ik nog maar even poes lief en aardig doen als je lichaam het op kan brengen.
Ik heb ook geen flauw idee, maar ik denk dat ik maar probeer om zo min mogelijk van alle extra werkzaamheden, buiten mijn lesgevende taak om, te vermijden of vrij voor te vragen. Voor wie nog niet weet waar je allemaal recht op heb op je werk vloer ter werkverlichting en risico beperkingen deze site nog niet kent,
http://www.arbo-advies.nl/zwangerschap.htmHoe was de beurs???????
Donna2 schreef:oh wacht het is http://www.kraamcentrum.nl/benodigdheden.htm
:lol:
Je kunt de navelbandjes skippen, dat hoeft tegenwoordig niet meer.
Een een paar lekkere dikke sokken om je voeten warm te houden als aanvulling 😉 Koude voete schijnt de bevalling te vertragen.
De kraamzorg vraag hier om nog 2 sets extra beddegoed voor het kraambed. En het liefst ook voor moeders extra lakens (1 of 2 persoons) als je een dekbed gebruikt.
Verder ook nog celstoflakens kraammatras 155x100 2 stuks.
En zelfs 2 pakken kraamverband.
1 pak zout (voor beddegoed/kleding die onder het bloed komen)
Noodverlichting
reservegloeilamp 75 W
Een plastic afwasbak
huishoudoekjes 4 stuks
1 dweil
2 (kussen)slopen voor de ondersteek
2 mutsjes voor de kleine.
en die 6 stuks kleding onderdelen moet ik 3 keer maat 50-56 en 3 keer maat 56-62 hebben.
Bij ziekenhuis bevalling, ook een paar sets ondergoed en prettig ruim zittende kleding voor na de bevalling. Een extra nachtehemd kan geen kwaad na de bevalling wil je wellicht een schone aan, of er gaat bijv. met het voeden iets mis kun je, je nog eens extra veschonen.
Vandaag uit het werk langs de prenatal gegaan en zo'n anita babybelt gekocht. Nu hopen dat mijn rug/heup/bil pijn minder wordt (en het liefst helemaal verdwijnt). Kon ik ook gelijk de onderbroeken kopen die ik bij het ander filiaal niet kon betalen wegens pinstorting. Leuk de nieuwe collectie gezien, helaas nog steeds geen truien. Gelukkig pas ik een groot deel van mijn huidige truien collectie nog, maar voor hoelang nog :?: En anders maar veel laagjes
Deze werkweek zit er weer op (alhoewel moet zo nog wel even een studieplanner voor 5 havo in elkaar flansen, maar goed.... nog maar 21 lesdagen te gaan.) En eindelijk een lift sleutel, hoef ik geen takke eind om te lopen om met de loopbrug naar boven te komen met mijn tas op wieltjes.
groetjes L.