mamasanne1 schreef:Meisje: Tot wanneer blijf je avonddiensten werken? Ik weet niet meer op wat voor afdeling je werkt ( :oops: ) maar het lijkt me nu toch wel erg zwaar worden?? Op de dag kan je nog wat "afschuiven" op de collega's, maar als je maar met zijn 2tjes werkt wordt dat natuurlijk lastig...:
Zelfs mijn laatste dienst voor mijn verlof is een avonddienst (als oudste) 😮 Met een heerlijk onbekwame collega... Op hoop van zegen maar! Ben wel wat dienstjes aan het slijten aan invalkrachten. Heb nog wat vakantiedagen die ik op moet maken.
Ik werk op de eerste hulp, heel de dienst heen en weer lopen naar de röntgen, lab e.d. dus. Niet echt bevorderlijk voor mijn bekkenklachten :roll: Ik ben er (soms) echt klaar mee. Er is niet echt 'zwangere vrouw vriendelijk' geroosterd :x
Zal een dubbel gevoel voor je zijn vandaag, mammasanne. Probeer toch lekker van jullie etentje te genieten vanavond! Om het weer hoef je idd niet rouwig te zijn!
Jammer dat ik anoniem wil blijven... Zou die foto van Sanne in haar nieuwe bad graag zien 😛 . (Zie je Sabien, ook ik wordt soms toch wel een beetje nieuwsgierig! Als jullie nu genoeg praten over foto's op hyves, ga ik misschien nog wel overstag 😉 )
@ Hoop. Ik heb vaker van PCOS gehoord. Hoop dat de Clomid uiteindelijk zijn werk doet en jij ook een stralende moeder mag worden!!! Ik vind het erg leuk dat je ons op de hoogte houdt!
hahaha ik heb trouwens soms het idee dat wij met zijn allen niets anders doen als winkelen!!! Dan gaat er iemand om BH's, dan weer iemand naar de prenatal, de Ikea (niet te vergeten)... Is dat een andere vorm van nesteldrang???
Ik herken het helemaal hoor! Jullie willen echt niet weten wat hier allemaal al op zolder staat, terwijl er nog geen vloerbedekking in de babykamer ligt!!!
Van de week ook weer een enorm leuke muziekmobiel gekocht voor de beeb, met boerderijdieren!
@ momo. Hoe was je nacht met de über opwindende string?
@ Lowiena. Ik heb zo'n band ook al in de kast liggen. Ga hem maar in mijn werktas stoppen, voor als het echt niet gaat! (Tegen advies van de vk in 😉 ) Als het werkt!
Oh ja, gaan jullie ook zo lekker toekomstgericht verantwoord denken? Ik houd echt helemaal niet van vis, eet het dan ook echt nooit! Maar nu heb ik verzonnen dat ik wil dat mijn kind straks wel vis eet... Kan moeilijk mijn kindje vis geven (wat het natuurlijk smerig vindt) en zelf vrolijk een stuk kip naar binnen gaan zitten werken, dus moeders gaat nu één keer per week vis eten 😉 Je moet het leren eten heb ik me laten vertellen...
Lekker nachtje weg straks!
Tot gauw (en niet te veel kletsen anders moet ik maandag alles weer bijlezen :roll: hahaha)
Liefs Meisje