sabien.70 schreef:Hallo allemaal!
........ Het wordt een latertje vanavond, ga met de verkering naar de nieuwe film van James Bond, wel zin in!.....
Momo, kalm aan met tillen he! Klinkt geweldig die dekentjes! Das weer een soort van nadeel dat wij niemand willen vertellen dat het een meisje wordt! Ik wil ook graag roze dekentjes, maar ff zien hoe we dat gaan oplossen,ik denk gewoon verstoppen hahaha.
He Lowiena, zit allemaal niet zo mee op je werk zo te horen! Heb je 1 klas die je lesgeeft of meerdere klassen? Welke leeftijd zijn je leerlingen? Wel knap hoor, zou denk ik te weinig geduld hebben voor dat werk!!
Maar ach weet je, overal is wel weer wat, ik zit in het bedrijfsleven, midden in een fusie, das ook soms tot 100 tellen hoor over bepaalde beslissingen die ze nemen!
He, wellicht nog een echo in het verschiet om toch het geslacht te weten te komen?
Mamasanne, hoe was het bij de fysio? De laatste keer gaf je toch aan dat je er niet echt wat mee opschoot? Al andere mogelijkheden besproken dan met huisarts/fysio? Tsja, die putten, raak je die straks wel weer kwijt dan? Ik krijg nu ook echt soms bijna mijn sokken/laarzen niet meer aan, dan zit de buik echt al in de weg, en s nachts ook al een paar keer kramp in mijn bovenbeen/kuit als ik me ff uitrek. Die kwaaltjes herken ik nog wel van de vorige keren!
......
En was het gezellig? Is de film de moeite waard? Heb nog wat filmcadeau bonnen liggen, misschien mijn man toch eens meeslepen, nu we nog makkelijk met z'n tweeën weg kunnen.
5 klassen (14 lesuren = 56% van een fulltime baan) klas 3 mavo, havo/vwo en klas 4 en 5 Havo. Tja het bedrijfsleven is ook niet alles, ben tenslotte niet voor niets bij mijn toenmallige werkgever weg gerend en het onderwijs ingegaan. Maar af en toe zou ik best weer een 8 tot 5 baan willen hebben, waarbij overwerk ook min of meer gewaardeerd wordt. ;)
Een extra echo mmmm....... Nee ik ben nog steeds van mening dat men te weinig weet of het nu wel of niet goed is voor zo'n kleine om een echo te ondergaan. Heb er toch maar voor gekozen om het bij unisex kleding te houden. Is gelukt gisterenavond na dat de commode in elkaar zat zijn we nog even bij de prenatal geweest. Zijn of haar foto shoot pakje is ingekocht, met bijpassend mutsje en slofjes. Gelijk nog even een wit slobbroekje (broekje met sokjes) maat 50. Ik wil nog een slaapzak maatje 56/62 met lange mouwen en nog uni pyamatjes er bij halen maatje 50/56. Daar redden we het wel mee. En anders maar 56 aan en de mouwtjes omslaan. Zou makkelijk zijn als het een jongen wordt, daar hebben we meer van, mijn schoonzus heeft bij hun eerste (een jongen) veel 2e hands kleertjes gehad die niet meer terug hoefde, maar bij het meisje zijn de kleertjes weer terug naar de voormallige eigenaar. Dus veel jongens een beetje uni en weinig meisjes kleding op voorraad. Leuke is wel als het een meisje wordt, kan ik wel lekker gaan shoppen 😉 .
Extra drinken, vooral melk (magnesium) schijnt te helpen om kuitkramp te voorkomen (of kans op te verkleinen).
mamasanne1 schreef:WEEKEND!!
Nou Lowiena, zo "kennen" we je niet!! Lekker toch, even al die frustraties eruit.. 😉
.........
Momo, rustig aan he! Leuk, die dekentjes! Ga toch ook de blauwe bestellen met een bijpassend lakentje. Heb jij zo'n dekentje met een satijnen bies? Is het echt dik genoeg voor de winter denk je? Nadeel vind ik alleen dat je dan eigenlijk twee dekentjes moet hebben ivm spugen enzo...Maar ja, de reserve kan natuurlijk ook een simpel fleece dekentje zijn....
....
:D
😂 😂 😂 Nee das waar, maar moest effe mijn frustraties kwijt en dat lucht wel op.
Moet je echt 2 dekentjes hebben? Dan hadden we net zo goed ook die van de prenatal kunnen nemen, hebben we toch besloten om weer terug te gaan naar de babydump voor die we daar hebben gezien. Ach ja..... De dikte maakt toch niet uit, als je zorgt dat de temperatuur in de kamer maar oké is toch????
Die van bebaby zien er inderdaad mooi uit, helaas geen geschikte kleur voor onze lila kamer (ja roze, maar dat is zo lullig als het een jongen wordt) 😉
sabien.70 schreef:He Mamasanne,
......
Harde buiken? Ben je weer te druk geweest dan gisteren? Kalm aan hoor!
Vaak zie je jezelf als veel dikker dan anderen je zien hoor, dat geloof ik ook wel, zullen we gewoon eens wat buikfoto's maken hahaah! Gaan we vergelijken! Meet jij ook de omvang voor dat 9 maanden dagboek?
...
Sabien
Een grote buik Mamasanne, is relatief hè. je moet maar zo denken als de kleine het maar goed maakt. Hier zijn vandaag (eindelijk) foto's gemaakt, van mijn buik en van het kamertje. Zal ze binnen kort plaatsen. Is een aangeklede buik hoor 😉 Woensdag ga ik trouwens weer meten, maar zal in die 5 weken nu toch echt wel flink toegenomen zijn, en de spurt gaat nu beginnen hè 😉 toch? maand 7 en 8 zijn toch de flinke groei maanden?
meisje25 schreef:Hello ladies!
......@ Janneke. Hoe is je kamertje? Ziet het eruit zoals je dat heel de week al hebt bedacht??? 😂
4 december verlof...zucht... heerlijk! Nog 6 weken, dan is het voor mij ook zover. Zal ook de werkdagen is gaan tellen, dan lijkt het nog minder 😃
...
@ Lowiena. Ook wij zijn erachter dat het wel handiger is om te weten wat het wordt! Wat is er weinig uni kleding he? Ik heb nu vier stelletjes (geloof ik) Daar ga ik het echt bij houden. Hoop maar dat ik de rest gewoon krijg en anders commandeer ik wel vanaf mijn kraambed iemand naar die leuke kinderkledingzaak hier in de buurt 😉 Heb gisteren nog een leuk pyamatje gekocht bij de prenatal (maat 56) Weet iemand of we dat ook echt gaan gebruiken??? 😂
Netjes dat je eerst een brief krijgt van je verzekering over je kraampakket. Bij mij hebben ze dinsdag het kraampakket afgegeven bij de meest bemoeizieke buurvrouw hier in de straat... Heeft ze weer wat te roddelen :x Zat nog een knuffel in (CZ) en een grappig boekje met opzegversjes e.d. Heb er verder nog niet echt in gekeken.
.......
........
Liefs Meisje
Ja werkdagen tellen is echt veel leuker, nog 6 weken voor mijn vakantie en aansluitend verlof begint, maar nog maar 18 dagen werken 😂 😂 😂
Arch nee aub niet het kraampakket bij de buren, oké een huisje overslaan prima, maar ik woon naast een viswinkel, waar ook gerookt wordt :mrgreen: :mrgreen: Ik heb alleens een pakketje kleding retour gezonden, de doos en inhoud stonken naar de vis en de rook 😞
Vandaag het ledikantje in elkaar gezet, gelijk wat knuffels verspreid en wat foto's gemaakt. Bedje alvast simpel opgemaakt, moet nog wel gewassen worden, maar het staat alvast leuk zo. Binnen kort de eerst baby was.
Moet hier ook maar eens een overzicht gaan maken, van de dingen die ik nog moet hebben, dan nog even wachten op het kraampakket en dan de laatste ontbrekende dingen halen. Straks nog even de babyfoon testen.
Ondertussen is mijn man bezig om de dorpels voor boven op maat te maken. Morgenochtend gaan we de trapleuning doen, had ik vanmiddag geen puf meer voor. Hopelijk is het morgen mooi weer dan kan hij gelijk de dorpels en de trapleuning in de lak zetten (In de schuur want binnen mag nu even niet, of ik moet mezelf 2 dagen zoek maken.)
Fijne avond/weekend en tot .....????...... woensdag?