Hallo volwassen, saaie huismussen! 😂
@ mammaSanne. Wat heb je nu weer op je nek gehaald!!! hahahaha. Heb dat ook een keer gehad! Sindsdien is het februariforum één van de weinige waar ik nog op reageer! Houdt ook enorm van onze heerlijk volwassen gesprekken over charmante zwangerschapsstrings, standjes, iglozakken, ikea etc etc!!!
@ Donna. Ik stond sowieso al niet ieder weekend te springen om te gaan stappen, maar merk dat het nu nog minder is. Heb me wel voorgenomen om na de bevalling af en toe te blijven stappen, maar wel alleen naar de leuke feestjes. Ben benieuwd. In juni in ieder geval naar Guus. Oppas is al geregeld 😛
sabien.70 schreef:
BHV cursus? Nou, dat vind ik echt een beetje raar, is dat niet veel te zwaar voor je nu?
Een logeerdochter??? die moet je ff uitleggen???? Twee weken geheelonthouding haha, sterkte!!Sabien
Ja... vertel mij wat! tIs wel weer twee dagen minder werken 😉 Ik ga echt niet slepen, brandje blussen en reanimeren (5 kilo tillen is de max toch? Weet je wat zo'n brandblusser weegt???) Dus ik ga meer voor de theorie zeg maar...
Mijn logeerdochter is mijn zusje van 15! Echt onwijs gezellig, maar weg privacy 😞 Vrijdagavond komt mijn broertje nog een nachtje logeren, dus een kindervol weekje.
Ach misschien moeten we maar een beetje wennen aan het idee en vanavond eens diep onder de dekens duiken 😂
@ Mammasanne. Zo'n afstreeplijstje vind ik ook wel wat! Ik ben de tel ook iedere keer kwijt :roll:
@ Cato. Balen dat je contract niet verlengd is! Denk je dat je zwangerschap er ook iets mee te maken heeft of is het echt alleen om het bezuinigen?
Wel lekker, dat lange verlof! En die vier sollicitatiebrieven... je schrijft er één en je verstuurd hem vier keer... KLAAR!!!
@ Donna. Gelukkig valt de lekkage mee! Ik had dat best willen zien... wel lief van je buurvrouw! (Beter als de mijne :twisted: )
@ Momo. Ja gezellige broekjes zijn dat hé! Ik weet nog dat ik dat van mijn moeder gezien heb, ik denk toen ze bevallen was van mijn broertje. Ik was toen een jaar of 15 en dacht echt: ,, Mam, had je nu echt niet ff wat anders aan kunnen trekken!!!''
Sparen met een baby... nee dat gaat het vast niet worden!
Wel erg grappig dat meerdere hier ineens een droger gaan kopen! Hij staat bij mij ook bovenaan de wensenlijst! (Deze lijst moet afgewerkt zijn voor 1 februari 😉 )
Gisteren voor het eerste een 'zinvolle' yogaavond gehad. Tot nu toe vond ik het allemaal erg zweverig. Nu gingen we voor het eerst één oefening doen voor de bevalling! Daar kom ik voor...
Maandag komen ook onze spullen... Wij moeten ook oefenen met de kinderwagen; iedere dag verplicht één keer! Anders wordt het nooit niets!
@ Mammasanne. Hoe goed afgeschermd is onze hyves? Ik wil niet dat mijn bekenden weten, dat ik hier op het forum rondhang. Kan hier lekker anoniem mijn ding spuien! Heb bijvoorbeeld al geen behoefte dat ze een melding krijgen dat ik lid geworden ben van de hyves. Maar ik vind het niet echt een punt dat jullie weten hoe ik eruit zie. En ik vind het toch ook wel leuk om jullie foto's te zien e.d. (Jullie gaan goed Sabien, nog even doorgaan 😉 )
Liefs Meisje