mamasanne1 schreef:
....Nee, alleen als je al een hyves hebt met vrienden krijg je op je pagina te zien dat je lid bent geworden van de februarimama's. Als je speciaal een hyve aanmaakt die helemaal besloten is, en ook niet te vinden op naam (kan je allemaal zo instellen) is er niets aan de hand. Onze hyves is sowieso besloten!!
...
Gisteren met mijn man besproken en even gekeken hoe die hyves werkt, als ik vandaag tijd heb (Moet nog een boel opruimen/schoonmaken) ga ie een anonieme hyves aanmaken en anders volgende week een keer.
mamasanne1 schreef:
....Nee, alleen als je al een hyves hebt met vrienden krijg je op je pagina te zien dat je lid bent geworden van de februarimama's. Als je speciaal een hyve aanmaakt die helemaal besloten is, en ook niet te vinden op naam (kan je allemaal zo instellen) is er niets aan de hand. Onze hyves is sowieso besloten!!
...Je gaat lekker Sabien.... 😃
Gisteren met mijn man besproken en even gekeken hoe die hyves werkt, als ik vandaag tijd heb (Moet nog een boel opruimen/schoonmaken) ga ie een anonieme hyves aanmaken en anders volgende week een keer.
sabien.70 schreef:....Tweede naam was lastiger, mijn verkering kwam af en toe aan met namen waar ik dan toch een associatie mee heb, maar we zijn eruit, twee wel aparte namen, zeg ze lekker nog niet, nee Lowiena, die kun je straks alleen terug vinden op HYVES !!!! hahahaha.
Doeg weer
Sabien
ja, ja ben al omgekocht............ 😃 😃 😃 Hier nog niet uit de naam, lijst is al korter. we hebben voor een jongen meer dezelfde smaak, dan als voor een meisje. We hebben een hele mooie (in ons ogen dan) spaanse naam, maar dat durf ik toch niet goed. Wil het toch hollands/engels/frans of duits laten, dat is wat dichter bij huis hè. Oja we hebben de namen die bij een bekend persoon horen toch maar uit het lijstje gehaald. Dus Ciara of Alicia voor een meisje zijn al geschrapt. En Ruben is zo popie dat we die ook maar hebben laten varen, wil toch niet dat de kleine later met meer Rubens in de klas zit. En zo wordt de lijst van zelf kleiner.
Cato schreef:
Bij mij lag de baby tijdens de laatste controle (afgelopen maandag) met het hoofdje bij mijn navel en de kont naar beneden. Ze hoeven nu toch nog niet met het hoofdje naar beneden te liggen? Wanneer 'beginnen' ze met klaarliggen voor de bevalling??
Volgens mij pas vanaf een week of 34, dan wordt de beweginsvrijheid minder (hangt ook af of het je 1e of 2e is, bij een 2e blijft de beweginsmogelijkheid groter). Volgens mij moet het bij 36 onderste boven blijven en als het dat nog niet ligt gaan ze het proberen te stimuleren/beinvloeden.
Bloemetje wel opletten hoor, 2 uurtjes minder, is lastig uit te voeren, voor je het weet is het nog even dit nog even dat. Later beginnen zodat je gelijk met je collega's stopt is dan makkelijker. Of een duidelijk moment zoals de lunch (of als je een gezamelijke koffiepauze hebt in de middag).
Ooh ik ben zo jaloers, ik zou ook graag een stapje minder doen ipv overuren maken, mijn man begint het ook te merken dat het niet goed gaat met mijn energie. Maar ja ik heb natuurlijk wel lekker 2 weken kerstvakantie voor mijn verlof begint, en nog 1,5 week mei vakantie als hij eindigt. Wel met mijn werkgever geregeld, dat ik de studiedag (verplicht voor iedereen de hele dag aanwezig) vrij krijg, onder het mom van bijzonder verlof om bij te tanken ivm zwangerschap pffffffffffffff. Krijg ik hopelijk ook geen boze jaloerse collega's als ik de donderdag erna weer kom lesgeven. Dus volgende week maar 2 les geef dagen, en 1 dagje thuis werk om mijn achterstallig nakijk werk in te halen.
Oja en ik moet nog even de gevaarlijke stoffen lijst door spitten, volgens mij staat er binnen kort een practicum gepland, welke ik helemaal niet mag geven, even kijken ofdat zo is en hoe ik dat ga oplossen, want het is een examenonderdeel voor mijn leerlingen. En straks naar de fysio... moet echt aan de gang gaan
Nog 5 weken te gaan en nog 14 dagen op school werken 😃 😃 😃 😃 😃