Joehoee, de kinderwagen heb ik al opgezet!! 😊
Was vanmorgen ook nog ff in de HEMA Geweest, daar lagen die zakken gewoon in een bak, had namelijk thuis niets gekregen (heb zo'n ja/nee sticker) dus heb daar de zak gevuld met lekkers voor het klusteam dit weekend (schoonpaps en -mams)!
Ook nog gekeken naar een aankleedkussenhoes, maar die hadden ze alleen in het ecru en ik wilde gewoon spierwit.. helaas, nog ff op wachten dus. Wil sowieso ook mooie roze (passend bij de dekentjes/lakentjes van
http://www.bebaby.nl) maar die staan ook op verlanglijstje, dus maar ff wachten of ik die met sinterklaas/kerst krijg 😊
Wij vieren altijd nog wel een beetje sinterklaas, gaan meestal naar mijn ouders, omdat mijn vader vlak daarvoor jarig is en dan mogen we vaak nog steeds onze schoen zetten, hihi 😊 incl. zingen, pepernoten strooien, wortel voor 't paard etc. Echt grappig, ik ben 28, broertje 26 en zusje 16. Wij liggen altijd helemaal in een deuk, maar ja de aanhang moet natuurlijk ook meedoen, zijn 't inmiddels wel gewend, maar vonden het eerst toch wat raar, haha!
Wij hebben verder lootjes getrokken voor de kerst. Bij familie van mn man doen we alleen een kadootje, bij mijn familie moet er ook een gedicht bij (surprise mag ook, maar dat doet bijna niemand). Is altijd wel lachen!
Nou ik ga weer verder rommelen 😊 en was ophangen 😞
Eens kijken of ik de kinderstoel in elkaar kan krijgen!
Liefs
Momo