Mariekepiek schreef:
BQ: ik ga in ieder geval lekker niet discussieren over fv of bv. Ik vind dat iedereen zelf moet kijken wat het beste is. Ik probeer in ieder geval alles eraan te doen het te laten slagen, omdat ik het fijn vind om J. zoveel mogelijk antistoffen mee te geven voor ziektes en allergien. Maar als ik het op een gegeven moment niet meer aankan om wat voor reden ook stap ik ook over hoor.
En dit is dan zo'n punt om zo'n discussie aan te gaan hahah.. Ik heb aardig wat kinderen om me heen die met en zonder BV groot zijn gebracht en moet heel eerlijk zeggen. Degene met BV hebben een mindere weerstand dus idd ziektes en allergien dan degene met FV. Dit blijft dus ook een twijfelpunt in mijn ogen of het nou echt het beste is....
Dit is echt zo'n onderwerp waar je urenlang over door kan gaan maar net wat je zegt ieder moet het voor zich weten.
Zolang je zelf maar blij met de keuze die je hebt gemaakt, dat is het belangrijkste!
Unknown; Je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Voor mij was het snelle stoppen dus een reden om het niet te doen, idd omdat het weken duurt voordat het "lekker" loopt.
Je leest hier in en op alle andere internetpagina's verschilende verhalen en verschillende meningen. Dit maakt het niet makkelijker 😉 Maar denk dat je er voor jezelf goed uit kan komen!!
Tevens hoop ik voor Unknown en Indootje dat jullie de babys nog in mei in de armen mogen hebben!!
Succes meiden!! Owjaaa... ik denk toch echt dat bewegen beter is om de weeen te versterken dan te gaan liggen.
Weet niet hoe de andere meiden hierover denken...
Indootje klopt idd dat het na het douchen aan moet houden als het echte weeen zijn maar mijn voorweeen bleven ook aanhouden na het douchen :oops: Je lichaam geeft veel valse hoop hoor 😞