Bente schreef:zo, daar ben ik weer!
net terug uit het ziekenhuis, echo was prima, leuk om dat kleintje weer eens te zien, 66 mm hahaha.
handje voor het mondje, 2 voetjes bij elkaar lief hoor!
alles was goed, nekplooi was 1,4 maar dat zegt idd nog niks, wordt in combi met mijn bloed berekend.
6 buisjes binnen 2minuten gepiept gelukkig dat ook weer gehad.
Maandag weer afspraak bij VK, mocht er dan iets niet goed zijn, verhoogde kans, dan horen we dat dan, maar mijn gevoel zegt dat alles gewoon goed is.
het blijft natuurlijk maar eens kansberekening, ach ik ben gewoon blij dat onze baby gegroeid is en het hartje mooi klopte!
weer wat geruster, na maandag mag iedereen het weten spannend, ben eens benieuwd naar de reacties, volgens is er bijna niemand die iets vermoedt, maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Vanavond weer lekker naar mijn 30/jarige paardenvriendje, nog even rustig rijden nu het nog kan, ik heb nog een rijbroek van mijn moeder geleend die haar veel te klein was en waar ik nog een beetje in kan groeien dus ik kan nog ff vooruit!
Dames geniet van jullie zwangerschappen en ik wil nog ff zeggen dat ik blij ben met dit forum en jullie reacties, thanx daarvoor!
Hi Bente,
Fijn dat het er allemaal goed uitzag met de echo en die nekplooimeting zal wel prima zijn maandag! Spannend hoor dat je dan zo je kindje ziet met handjes en alles. Toen ik 3 weken geleden (met iets meer dan 8 weken) ging zag je wel een hoofdje en lijfje, maar verder niet zoveel. Volgende week woensdag mag ik ook eindelijk weer, dan ben ik 12 weken en 3 dagen, dus hopelijk zie ik dan ook zo'n mini mensje!
En leuk dat je het maandag eindelijk wereldkundig mag maken. Kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Ik heb hetzelfde. Denk dat bij mij ook niemand vermoed (althans, dat idee heb ik) dat ik zwanger ben. Als ik het eind volgende week op mijn werk ga vertellen en dat ik dan al 13 weken ben, zullen ze wel van hun stoel vallen, hahahah!
Ik kan zelf niet paardrijden hoor, maar kan dat geen kwaad dat paardrijden? Lijkt me niet, anders zou je het niet doen natuurlijk, maar toch... 😊