Andrea80 schreef:Vanavond naar het theater met mijn moeder. Ik ga naar het stuk "de gelukkige huisvrouw", dat is dat boek van heleen van rooyen over postnatale psychose. Ik ben benieuwd
Hoe was het? Heb het boek nooit gelezen, maar werd gesppeld door Isa hOes, toch? Die vind ik wel stoer 😃 Moet ook nodig weer eens naar het teather. Laatste keer was in oktober, naar Mama Mia, hoe fijn 8-)
Bente schreef:
Gisteren bij VK geweest en alles was prima in orde, voel de kleine nu trouwens elke dag flink bewegen, maar als ik hem/haar een dag niet zou voelen was blijkbaar niet erg, pas vanaf 28 weken moet je het elke dag kunnen voelen, maar ik ben uiteraard toch al ongerust als het nu een dag was rustiger is haha, dan zit echt op mn buik te duwen van hallo; reactie svp, en die krijg ik dan ook wel als ik maar geduld heb.
ff iets anders: ik heb genoeg van die kou en sneeuw en regen en vies weer, ik wil warmte!!!!!
Fijn dat alles goed is!!! En dat weer... Vooral de gladheid mag over zijn. Ben erg onhandig van mezelf dus val minstens 1 keer per jaar. Wil dit jaar eigenlijk eens overslaan 😉
canacat schreef:Jippie, Loesje 😃 😛 😂 😉
Met jou erbij wordt het vast een lekker stuk drukker hier!
Ik ben hier vooral erg moe!!! Slaap ook slecht: moet zo vaak naar de wc. En we hebben naast de flat een metaalverwerkingsbedrijf dat lawaai maakt. Ja, 's nachts ook. Ik werd wakker, hoor een berg metaal op metaal kletsen, kijk hoe laat het was: ja hoor, 4 uur 's ochtends! Dat zou in NL toch echt niet mogen?!
En ik verwacht van jou natuurlijk veel mooie berichten voor mijn buik 😉
En dat de herrie afneemt! Heb vanaacht ook heel slecht geslapen, volgens mijn vriend omdat ik zwanger ben. Volgens mij omdat mijn neus vol snot zit en dus minstens 1 keer per uur mijn neus moest snuiten. Hopen dat het snel over gaat!
Vind het wel een heel raar idee hoor, om op school (ik geef aardrijkskunde op een gymnasium) rond te lopen en te denken "Ik heb een heelleuk geheim!!!" 😃