@Iris gewoon meeschrijven wanneer je daar behoefte aan hebt hoor, het is geen verplichting!
@Jelske, sterkte met je buikkie!
Ja ik smeer me rot op mijn buik hahaha....onvoorstelbaar dat je buik zo opgerekt kan worden. Nog 8 weken te gaan en de kleine wordt nu alleen maar zwaarder dus mijn buik groeit met de dag.
@Hoop ligt lekker op het strand met de tankini! Hier regent het pijpenstelen.
Ik hoop dat je ongi over is, kun je nog meer genieten.
@Kruimel wat vervelend dat je zo weinig bloed tijdens je ongi. Ik zou er goed naar laten kijken en als je gyn je niet serieus neemt een second opinion vragen daar heb je recht op. Zelfs mijn acupuncturiste vroeg hoeveel ik bloed tijdens mijn ongi. Ze vond dat het wel iets meer mocht zijn en heeft me geprikt daarop en het werd ook iets meer en mijn ongi pijn werd ook een heel stuk minder. Ik heb ook een hysteroscopie gehad, maar dan wel geheel onder narcose, lijkt me eng onder plaatselijke verdoving, vooral na je ervaring van curretage en de mirena.
Hoe ging het vandaag bij de gyn?
Gefeliciteerd met je nieuwe functie!
Ik heb je album bekeken, wat een mooi album heb je gemaakt met prachtige foto´s! En gefeliciteerd dat jullie 10 jaar samen zijn!
@Miffy, wat fijn dat je baarmoeder helemaal schoon is! En fijn dat je het goed hebt kunnen verwerken.
@twijfelaar toch nog steeds aan het twijfelen? Heb je zelf eigenlijk broers en/of zussen? Ik heb 3 broers en ben daar erg blij mee. Vooral ook omdat mijn ouders overleden zijn, dan ben je echt blij dat je elkaar nog hebt, is toch heel anders dan vrienden. Om die reden heb ik altijd geweten dat ik in ieder geval 2 kinderen zou willen, hopelijk komt het daar nog van ben momenteel al blij met eentje omdat het zo moeilijk is gegaan. Ik weet niet of je deze gedachte misschien helpt? Sterkte met je buikkie.
@Jersey, wat fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt. Het park Landgoed ´t Loo ken ik, daar zijn we 2 jaar geleden ook geweest. Ik had nog een pluim van mijn vorige baan en heb die daar besteed. We zaten heel asociaal in een huis waar wel 6 personen in kunnen hahaha.....Manlief stelde nog voor om vrienden mee te nemen, maar ik had juist zin in een lang weekend samen. We hebben daar onder anderen een mooie tuin bezocht, een theetuin en we zijn in zwolle geweest.
@Inge, klinkt bekend je moeheid, je kunt het alleen maar toe laten zover dat kan. Doe het rustig aan meis.
@Ruth, sterkte met je buikkie ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over je heftige bloedingen. Heb je vandaag de gyn gebeld?
Jersey en Ruth, ik zal jullie nog een foto sturen van mijn buik.
Hier gaat alles goed, we zijn druk geweest met de 4 vrije dagen.
Donderdag lekker wezen shoppen, allerlei spullen voor de kleine gekocht.
Daarna door naar de verjaardag van mijn schoonzusje en we vierden ook dat mijn neefje 1 jaar wordt.
Vrijdags hebben we de tuin opgeknapt, allemaal planten gekocht en boodschappen gedaan. Was helemaal moe aan het einde van de dag, kreeg ook op mijn donder van emmy, mijn hele buik trilde mijn man zag het ook hahaha......hij vond het wel grappig. Soms kijk ik een tijdje naar mijn buik, dan zie ik mijn buik soms om hoog gaan. Erg apart wat je hebt er zelf geen controle over.
Zaterdag hebben we rondleiding gehad in het ziekenhuis over de kraamafdeling. Was erg leuk, we hebben de verloskamer en de kraamkamer gezien, ziet er goed en luxe uit. Er is ook een bad en van die skippy ballen. We hebben er een goed gevoel bij. Er was ook een vrouw bij met haar man die heel ongeinteresseerd deed, dat lijkt me zo erg. Mijn man doet met alles mee en stelt ook vragen.
Ik heb ook eindelijk de gordijnen genaaid voor de babykamer, is erg leuk geworden. Met het schilderij ben ik ook verder gekomen maar is nog niet helemaal af, verf is op. We zijn ook naar de Makro geweest, we hebben daar eindelijk een canon digitale spiegelreflex camera gekocht die we al zo lang wilden. Maar nu was er dan ook een goede aanbieding. Ook nog een printer gekocht want die we hadden is kapot. Gisteren gordijnen afgemaakt en met schilderij verder bezig geweest en rustig aan gedaan.
In bed liggen valt nu ook soms niet mee, draaien gaat echt steeds moeilijker vooral omdat je buikspieren zo min mogelijk moet gebruiken. Ik slaap met het voedingskussen tussen mijn benen, dat is wel lekker dat verlicht de heup die boven ligt als ik op mijn zij lig, maar de zij waar ik dan op lig doet op gegeven moment pijn. Dus ik draai wat af in bed hahaha en sleep het voedingskussen met me mee. Moet dan oppassen dat ik niet het hele dekbed meeneem, dan ligt manlief bloot. Achja het hoort erbij, je bekken en alles worden ook zachter, waardoor het allemaal veel gevoeliger is. Ons matras is pas nieuw een m-line matras dus daar ligt het niet aan.
Nog maar 8 weken te gaan en dan is het al zover, echt apart idee!
Liefs Roosie