@Welvira, oh meis ik weet helaas precies wat je door maakt, wat een klap voor je kop krijg je dan hé! Het is ook zo'n dubbel gevoel, aan de ene kant voel je nu ontzettend leeg geen eitjes meer in je buik en je loopt nog wat met buikpijn en zoiets verwacht je gewoon niet. Maar ze hebben nu wel gevonden waar het probleem ligt bij jullie, nu kunnen jullie eindelijk de juiste behandeling krijgen, stort je op dat gevoel! Er is echt hoop hoor meis, met ICSI boeken ze hele goede resulaten. Kom maar eerst tot rust van deze behandeling, het is belangrijk even eerst goed te herstellen en weer in balans te komen. Ga je nog een gesprek aan met je gyn? Ik vond het wel fijn wij hadden ineens zoveel vragen! Ik dacht misschien is het ei schilletje wel te hard waardoor het niet lukte, maar dat was bij mij niet zo, het is nog steeds onverklaarbaar voor de doktoren. Het is echt onbegrijpelijk, je houdt veel van elkaar jullie matchen en dat de eitjes en zaadjes elkaar dan toch niet vinden. Ik had toen na die ivf echt positieve verhalen nodig, nu heb je gelukkig mijn verhaal ik hoop dat het je steunt. Ik heb toen ook op ivfmoeders.nl een topic gestart en heb er veel goede reacties op gehad dit is de link
http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?13028-Geen-bevruchting-met-IVF-wel-met-ICSI misschien heb je er wat aan. Je mag me ook altijd pb'en hoor. Maar het gaat gewoon lukken met ICSI jullie hebben grote kans, want er is niets gevonden bij jullie toch? Kwaliteit eitjes en zaadjes is goed, meeste ICSI pogingen worden gedaan omdat het zaadkwaliteit niet goed is. Jullie grootste kans ooit!!! Wij hoorden dat toen trouwens ook in juni vorig jaar dat er geen bevruchting had plaats gevonden, in okt waren we pas aan de beurt hopelijk hoeven jullie niet zo lang te wachten. Dikke knuffel!
@Ruthje wat onwijs spannend dat je gaat prikken vandaag, of is het al gebeurd? Ik ga heel hard voor je duimen!
Wij hebben een leuk pinksterweekend achter de rug. Zondag was gezellig bij de vrienden van mijn ouders en mijn broer en schoonzus. Mijn broer had zelfs nog een poppenbed en een pop op zolder liggen waar ik vroeger mee gespeeld heb, dacht dat we alles wel op geruimd hadden. We hebben die voor de kleine meis alvast meegenomen, hij had nog een paar dingen maar daar is ze nog lang niet aan toe.
Gisteren bij vriendin in Almere geweest, kwam nog een vriend van ons, was ook erg gezellig. We zijn naar haar moestuin en paarden en geitjes geweest. En savonds lekker andijvie stampot uit haar moestuin gegeten. We hebben ook wat snijbiet en andijvie meegekregen en nog een mooi veldboeket.
Vanochtend toch wel moe van de leuke uitjes, maar nu weer aan het werk. Heb een nieuw keyboard en muis waar ik erg blij mee ben. De muis klikte nogal zwaar en vooral met de dikke handen die ik nu soms heb krijg ik met klikken pijn in mijn handen.
Heb er ook weer een opdracht bij, een website voor een kapperszaak wel leuk. Het moet een simpele site worden dus dat ga ik wel redden voor mijn verlof.
Liefs Roosie