Miepje80 schreef:
Welke test was dat dan? En klopt het dan zonder HCG er sowieso geen streep zou komen? Want ik begin nu te denken dat er misschien een bevruchting heeft plaatsgevonden, maar dat de innesteling niet goed is gegaan. Op zich al super dat een bevruchting plaats zou kunnen vinden.
Je leest zoveel verschillende verhalen over allerlei testen, dat is heel verwarrend!
Ik las net dat je test van kruidvat had gebruikt, en ik heb overal gelezen dat ze best betrouwbaar zijn en niet gauw vals testen dus als je een streepje krijgt moet je haast zwanger zijn. Zonder hcg komt er zowieso geen streepje ook geen vage.
Ik heb getest met pregnafix, die verkopen ze in duitsland , eerst op 12 dpo dus 2 dagen voor mijn nod met een extra gevoelige kreeg ik een streepje, en 1 dag na mijn ndo met een normale van die merk kreeg ik een duidelijke streep. Eerder had ik nog met die extra gevoelige getest en toen kon ik echt niets zien ook geen vage streep, achteraf gezien was die dag mijn ovulatiedag 😂
Misschien moet je nog een keer testen, en je zit al dicht bij je nod, dus eigenlijk maakt ochtendurine niet veel uit, dat heb ik ook nooit gedaan maar ik kreeg wel streepjes