tweety1982 schreef:geit schreef:@ daphne,
ik gok op dag 17...
heey geit allereerst gefeliciteerd 😃
hoe krijg jij die tekst OVULATION CHART..IPV de link van FF. Ik heb weleens gelezen dat je dat zinnetje ergens bij moet zetten, maar is me niet gelukt :oops: :oops:
en jij bent voorbeeld dat elke dag klussen rond de eisprong toch ook goed kan zijn :D
dankjewel 😃
ik weet niet meer hoe ik die tekst kreeg, volgens mij gaf FF daar de code voor toen ik voor het eerst een home-page maakte
ja, ik dacht eerst ook om de dag klussen, maar dat schijnt alleen voor mensen bij wie het zaad niet helemaal goed is beter te zijn, als het zaad normaal is, of je gaat daar vanuit, dan is hoe vaker hoe beter :mrgreen:
wel apart, dat de eerste ronde waarin wij dat gedaan hebben het ook raak was 😃
ik geloof het ook wel, wat het blijkt ook een fabeltje, dat over de snelste zwemmer, de zaadjes hebben elkaar nodig, sommige voeden zich met de anderen (een soort kannibalen 😂 ), ze moeten samenwerken om voor een goede bevruchting te zorgen, de eerste zijn ook doodlopers, die stoten zich kapot op het eitje, maar daardoor wordt het voor volgende wel makkelijker om er doorheen te komen. Mooi eigenlijk he, dat ze samenwerken 😊 maar dan denk ik, als er dan meer zijn, dan heb je ook meer kans dat de 'klus' geklaard wordt :mrgreen: