BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
En dik ook nog haha, zalfachtig...
tweety1982 schreef:Babii schreef:Zeg tweety :P. heb jij een antwoord op me vraag, staat volgens mij op deze pagina (gaat over me afscheiding :oops: )
nee helaas weet ik niet wat zulke dunne witte afscheiding is 😞 sorry... :(
Maria1982 schreef:@babii
Wat kan je lichaam voor een hoop vraagtekens zorgen he... Ik heb de eerste week voor mijn ovulatie ook vrij veel zalfachtige afscheiding. Dit hoeft volgens mij niet altijd te betekenen dat je eisprong er aan zit te komen (hoewel ik dat wel hoop voor jou natuurlijk!) Rond twee dagen voor mijn eisprong krijg ik eiwitachtige afscheiding.
Ik ga deze maand rond mijn eisprong ook iedere dag vrijen. Eerst deed ik dat niet, maar dan vind ik het lastig om op het juiste moment te vrijen. Ik weet dat de meningen verdeeld zijn, maar toevallig zijn een aantal meiden in mijn omgeving ook zwanger geworden door iedere dag te vrijen. We gaan het gewoon eens proberen...
geit schreef:@ babii,
wat vervelend! 😢
ik weet dan niet wat het zou kunnen zijn eigenlijk, sorry 😞
ik vind het rot voor je, hopelijk kunnen ze je helpen in het ziekenhuis
tweety1982 schreef:Vervelend zeg Babii :cry:
Babii schreef:geit schreef:@ babii,
wat vervelend! 😢
ik weet dan niet wat het zou kunnen zijn eigenlijk, sorry 😞
ik vind het rot voor je, hopelijk kunnen ze je helpen in het ziekenhuis
Nee, helaas niet. Ze zijn uitbehandeld daar. Heb een doorverwijzing IVF en een ander ziekenhuis gehad :(.
Babii schreef:Ja IVF, maar daar ben ik nog even niet aan toe. Dus gewoon afwachten totdat mijn lichaam zegt je betn eraan toe en hopen op een wonder!
tweety1982 schreef:Ojee geit :oops: :oops: kijk dan bedoel ik iets verkeerd...bedankt vor je uitleg
zal in details treden wat ik bedoel dan..dan heb ik het echt mis...haha..
bij mij als je de grote schaamlippen voorbij ben, en je 1 cm dieper gaat heb je nog een keer een "deur"" ...dat is wat ik steeds voel...dan zat ik dus verkeerd...die deur is dat wat mensen noemen de kleine binneste schaamlippen?
sorry voor details maar op google lees je zoveel en ik ben gewoon erg benieuwd :oops: :oops:
epat schreef:@annemieke1980
Welkom bij dit onderwerp! Klinkt wel spannend de klachtjes die je hebt. Maar je bent dus inmiddels wel echt ongi geworden (lijkt het op je normale ongi?) en de klachtjes blijven nog aanhouden of zijn ze weer weg?
Hier slaat het weer nergens op. FF geeft nu opeens op dag 85 een eisprong aan. Hoeveel zullen we wedden dat die morgen of overmorgen weer weg is? :roll:
tweety1982 schreef:hier: al sinds 8 dpo 36.5..dus ja zal wel niets worden deze maand :cry:
Maria1982 schreef:
@Laura. Fijn dat je nu een cyclus hebt. We kunnen je grafiekje zien als je bij FF naar Sharing, Home page setup gaat. Bovenin die pagina zie je een link staan onder "Your Charting Home Page Web Address". Die link moet je kopiëren, daarmee kunnen we jouw grafiekje zien.
Maria1982 schreef:He tweety, is je ongesteldheid doorgezet? Ik hoop het voor je. Wil je je nieuwe vip-link naar FF in je onderschrift kopieeren? Ik vind het wel leuk om mee te kijken...
epat schreef:@laura1982
De dip (qua temperatuur dan hè 😉 ) waar je nu in zit is inderdaad wat extreem maar zou een innestelingsdip kunnen zijn. Verder zijn er natuurlijk vele factoren van invloed op het resultaat van temperaturen, van onrustig slapen tot nou ja noem maar op. Op zich moet je je niet te veel blindstaren op 1 afwijkende temperatuurmeting (die van 36.1), de dag daarna is het wel alweer 36.4, dus zit alweer een stijgende lijn in en kan nog altijd gelden als een innestelingsdip. Benieuwd of je morgen weer boven de lijn uit komt. Ben je het eens met het moment van ovulatie wat de grafiek aangeeft, ik zie dat je een positieve ovulatietest had 1 dag daarvoor.