Jeeeeeeeeeej!! :-D:-D:-D:-D:-D:-D wij hebben vanmorgen ons beebje gezien :-D:-D:-D:-D:-D:-D
Wat is dat bijzonder zeg! Het hartje klopte goed en ik ben iets verder dan gedacht.
Vandaag precies 9 weken en ons beebje is 2,39 cm.
De nieuwe datum is 28 december 2011.
Ik denk dat ik vandaag de hele dag enorm loop te stralen, misschien geef ik zelfs wel licht in het donker 😃
De uitwendige echo was nog niet duidelijk omdat mijn baarmoeder een beetje naar achteren gekanteld ligt, daarom heeft ze het inwendige gedaan.
Dan kon je het echt heel mooi zien!
Verder had ik in mijn rechter eierstok een (kleine) cyste zitten. Waarschijnlijk was dat het blaasje waar het eitje uitgekomen is. Zoiets zou met uiterlijk 14 weken altijd weg zijn en het kan zijn dat het een tintelend gevoel geeft als ie knapt.
Volgens haar kon daar niks engs mee gebeuren, dus daar ga ik dan maar vanuit.
@Eliza82, wat gaaf, jij ook een goede echo gehad, fijn hoor!
Ik wilde eerst een cursus zwangerschapshaptonomie gaan doen, maar nu denk ik over een cursus hypno-birthing. Dan leer je bevallen onder zelfhypnose zodat je je heel goed kan ontspannen en de bevalling soepel gaat. Op youtube staan filmpjes en meer info vind je ook o.a. op
www.fijnbevallen.nl en
www.hypnotherapie.nu@LaBella, hier nog een Reiki fan die verder lekker met 2 benen op de grond blijft 😊
Die echo's bij dat centrum zien er prachtig uit!
Wat gaaf dat je nu zelf het hartje kan horen! Veel plezier met 2 billen lekker op een roze wolk.
@Slotje, o jakkes, voel je je vandaag weer een beetje beter?
Vreemd eigenlijk he, dat je met ruim 11 weken nog voor het eerst over moet geven.
Ik heb ook het idee dat de misselijkheid hier nog steeds toeneemt brrrr.
@Ikke79, wat fijn dat de echo goed was! En super hoor, dat je nog een keer mag over 2 weken.
Leuk die ooievaars!
@MamaTess, mmm dat was geen handige actie van je mannetje. Heb je ondertussen al leuke reacties gehad?
@Evie, vervelend dat je je nog steeds niet fit voelt. Ik ga voor je duimen dat de aswolk niet voor vertraging voor je man gaat zorgen.
@Lisi, ik heb ook heel regelmatig flinke krampen, ik ga er maar vanuit dat dat de baarmoeder is die uitrekt enz.
Wat een gezellige shop-praat verder 😊 ik kan nu nog in mijn broeken, maar ik ben bang dat dat niet heel lang meer gaat duren.
Wij vertellen onze ouders voorlopig nog niks. Onze ouders (van allebei) zitten nogal in een heftige periode nu en daarom hebben wij besloten om te wachten tot na de nekplooimeting met 12 weken. Als we weten dat die goed is gaan we het vertellen en dan zijn we ook meteen de extra spannende eerste 12 weken door, dan hoeven ze zich daar in ieder geval geen zorgen over te maken.
Al vind ik het wel moeilijk hoor, we hebben zo goed als dagelijks contact met onze ouders. Moet soms in mijn enthousiasme zo opletten wat ik zeg.
En het lijkt wel of het nu extra over zwangerschappen en echo's en zo gaat.
Naar mijn idee ging het daar zelden tot nooit over en nu... haha en dan zit ik op mijn lip te bijten om niks te zeggen.
Fijne dag allemaal!