Goedemorgen allemaal!
Gisterenavond laat thuisgekomen van vakantie, alles goed =) Vakantie was lekker, ik was alleen maar blij dat we drie dagen bewolking en af en toe een bui hadden, maar de rest vond dat ietwat minder, haha. Mijn ouders en broertjes met aanhang zijn dan ook naar huis gekomen want de voorspellingen waren gewoon allemaal slecht. Maar ik vond het serieus heerlijk. Hele dagen op een stretcher beetje lezen, muziek luisteren en kletsen. Vriendlief is aan de wandel geweest, de rest is steden wezen bekijken en ik lag daar prinsesheerlijk te niksen. Mwoeha!
Ik ben één keer 's nachts wakker geworden van scherpe steken onderin mijn buik/ in mijn bekken, mam de volgende dag voelen en het leek er toch echt op dat mevrouw haar hoofd mijn bekken in aan het wurmen was (geweest). Inmiddels ligt ze soms weer hoger en soms weer lager, kan er nog niet echt een pijl op trekken.
Ik heb alles teruggelezen, jullie schrijven me nogal!
Roos: Het blijft dus, als ik het goed heb onthouden, een beetje op en af gaan met je pap. Goed om te horen dat iig de sondevoeding aanslaat. Over blunders in ziekenhuizen kun je encyclopedieën schrijven, het is echt bar af en toe. Nog maar weer eens een knuffel jouw kant op hoor, het is zo rot allemaal...
Daffie: Pfieuw, elke nieuwe pagina die ik las dacht ik 'ohjee, als de kleine nog maar er in zit' en tot nu toe alles dus nog binnenboord! Mooie foto's zeg, echt super! En fijn dat je weer thuis bent, dat lijkt me ook het prettigste.
Selly: Haha, nou je hebt iig het topic weer gevonden! Verder alles goed?
Bibi: Hormonen, ai, nee die zijn niet altijd even goed voor je perceptie op zaken, he? Dingen uit zijn verband trekken of zwaarder laten wegen, bah. Blij dat het weer goed is gekomen, zal voor jullie allebei niet makkelijk zijn zo.
Deedee: Gefeliciteerd met de 32 weken =) En succes met huishouden vandaag, het weer is er iig prima voor (althans, hier dan he, bewolkt maar wel droog).
Djinnie: Jij morgen 32 weken, wat gaan we hard allemaal. Ik zou ook lekker een dag niksen hoor, uitgerust zijn voor je bevalling, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen, hahahaha.
Aphro: Heej, dat is een meevaller, van jullie appartement! Lukt het met de lijsten maken?
Sterretje: Verlof is begonnen dus? Valt het je mee? Of is het nu net vrijdag je laatste dag geweest en heb je 'gewoon' weekend nu?
Ik ben ongetwijfeld de helft weer eens vergeten, maar zal weer braaf mee gaan lezen vanaf nu! Vandaag rest mij de was (bah, heel veel) en mezelf douchen (dat lukt wel) terwijl vriendlief de boel opruimt (sjouwen he, dat doen we maar niet meer). En vooral kalmpjes aan doen. Heel veel weinig doen =)
Fijne dag allemaal!