Daveigh schreef:Hou ons op de hoogte ;)
Nou, hier de menstruatie eindelijkkk doorgebroken... Fijn is anders, maar nu in ieder geval duidelijkheid. Ik had allltijd een cyclus van 28 dagen, nu ineens 37... Ik vind het nu lastig bepalen wanneer mijn volgende NOD is...
Nu twijfel ik even over het volgende. Ik heb tot nu toe geen gebruik gemaakt van temperaturen of ovulatietesten. Misschien wil ik dat deze ronde gaan proberen, maar wil er eigenlijk ook wel even wat minder mee bezig zijn... Aan de andere kant: aan het toeval overlaten heeft tot nu toe ook nog niets opgeleverd...
Maar hoe gaat dat temperaturen precies in z'n werk?:$ Op welke dag begin je met tempen? En hoe weet je wat je piek is? Hoeveel stijgt je temperatuur als je eisprong eraan komt? En als je denkt dat die dag je eisprong is, maar je tempt de volgende dag nog iets hoger, heb je dan te vroeg geklust? Of je denkt dat je eisprong de volgende dag is en dan temp je ineens lager dan is je ei dus al geweest? Hoeveel speling zit hierin (mbt tot ei En klussen en hoelang blijft ei goed en hoelang zaad?:$)
En war voor ovulatietesten gebruiken jullie en hoevaak test je dan?
Sorry voor de vele vragen hoor, maar heb hier nog geen ervaring mee en zou graag jullie ervaringen horen... Heb je dan niet het gevoel dat je er veel te veel mee bezig bent?
Misschien moet ik het deze ronde gewoon maar even loslaten hoor, ik moet er nog maar even over nadenken...
Eerst deze menstruatie maar overleven, ik ga door de grond door rug- en buikpijn!
Oh enne Jongmoeder, ik zou me echt nog niet teveel zorgen maken hoor. Het is heel normaal dat je cyclus langer kan duren dan de vorige keer... Ik zou het gewoon nog even afwachten!