Beebje2 schreef:@Flower1990: nou op zich wel fijn dat alles goed is!! Ik snap dat het frusterend is want zo duurt het alleen maar langer. Bij vrienden van ons heeft het 5 jaar geduurd en met hun was inderdaad ook niets mis. Zij leken het te graag te willen waardoor het lichaam niet mee werkte. Maar zou DIRECT na dat half jaar weer gaan bellen hoor. Al hoop ik dat het niet zo ver komt.
@Sandra: ik heb bij de 1e 6 dagen voor nod en nu 4 dagen voor nod al positief getest. Maar dat is vrij uniek. Als je nog even kan wachten met testen zou ik dat doen. Anders is eventueel de teleurstelling zo groot. Vond ik altijd zelf.
Vrienden van ons zijn gisteren bevallen. Waren 4 april uitgerekend maar doordat ze zwangerschapsvergiftiging had is ze ingeleid. Een gezonde dochter, Merel.
Ik ga ook niet voor NOD testen, ga denk ik zaterdagochtend (dag van NOD) testen en dan zien we het wel... 😊
Flower, fijn dat jullie gezond zijn, maar snap dat je even een dipje hebt, weer een half jaar... Ik ga duimen dat het snel raak is meid!
Hoe is het met jou Beebje?