Vio-Eef schreef:Allereerst; Sandra GEFELICITEERD! Sorry dat ik het niet eerder heb gezien en je niet eerder kon feliciteren ;$ Hoe was het? Al een datum in gedachten?
Zo ik dacht ik moet ver zoeken naar mijn laatste berichtje. Wat een stilte hier.
Beebje, how cute 😊
Daveigh, 9 weken en 3 dagen al weer wat gaat dat hard en over die kilotjes lekker geen zorgen maken 😊 dat hoort er bij!
Hier, naja vorige week dus ongesteld geweest vandaag begonnen met m'n ovu testjes en meteen al een zeer duidelijke tegen richting knallen aan test. Dus zo maar vriendje lief wakker maken. Ben zelf net thuis van een laat dienstje en morgen weer tot 24h vriendje lief moet morgen vroeg werken dus die ligt al lekker onder de wol. Weten jullie ouder trouwens dat jullie bezig zijn (volgens mij is deze vraag alleen aan Sandra voor de rest schrijft er niemand meer mee) Ik twijfel namelijk behoorlijk om het aan mijn mama te vertellen. Ik heb helaas niet een heel hechte band met haar. Ik weet dat ik zelf een ivf kindje ben en was er pas na 14 jaar en ik ben gewoon benieuwd hoe die eerste maanden voor haar waren hoe zij omging met teleurstellingen hoe haar cyclus was en opgang kwam na het stoppen. Aan de andere kant wil ik haar ook heel graag verrassen als het zo ver is. Ik kijk echt uit naar dat moment maar zou ook graag deze periode met haar delen. Tja. Lastig.
Inderdaad een rust hier! Bedankt voor de felicitaties Vio-Eef en Beebje!
We hebben nog geen datum, ik denk ergens rond augustus/september 2015. 😊
Gister was ik jarig, 24 jaar geworden, dus een mooi moment om het aan alle vrienden en familie te vertellen.
Iedereen reageerde erg enthousiast! 😊
Ik heb ook heel vaak het gevoel dat ik het aan mijn moeder wilde vertellen dat wij bezig zijn. Mijn moeder en ik zijn best hecht. Maar ik wil haar zo graag verrassen dus ik doe het niet. Ze wil zo graag oma worden!
Ik weet wel dat zij geen problemen heeft gehad met zwanger worden, maar toen zij voor de eerste ging was ze al een jaar gestopt met de pil omdat ze erg last had van bijwerkingen, dus ze hoefde niet te ontpillen. Alleen bij de 7e (mijn jongste broertje) heeft het een jaar geduurd voordat het raak was. Tegen die tijd was mijn moeder over de 40 dus dat zal de leeftijd zijn geweest.
Ik hoop dat ik ook zo vruchtbaar mag zijn, al is het nog niet raak geweest.
Ik moet wel echt mijn verhaal delen af en toe dus mijn beste vriendin weet wel dat we bezig zijn. Ik merk wel hoe langer ik ermee bezig ben, hoe minder ik er over praat... ik zie het nu elke maand wel en ben niet meer als een malle aan het fantaseren over hoe het zou zijn, want daar word ik alleen maar verdrietig van.
Charissa ik snap je gevoel zo erg. Ik wil ook echt heel erg graag zwanger zijn! Laatste 2 rondes echt even dikke tranen gelaten bij de negatieve testen. 😞 Merk wel dat ik mezelf sneller weer bij elkaar raap. Je hebt alleen jezelf ermee te pakken en wil ook kunnen blijven genieten van andere dingen en niet alleen maar teleurgesteld zijn.
Hier ongi bijna voorbij, volgende week weer beginnen met ovutesten.